Do ginekologów - współżyucie seksualne

11. Data: 2002-01-17 11:51:36

Temat: Re: Do ginekologów - współżyucie seksualne
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisane zostało mówią a nie piszą więc piśmiennictwo odpada, osobo, która
nazwała się niby-ginekologiem

12. Data: 2002-01-17 13:19:46

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Borys (b...@t...pl):

> Podobno siakies zwiazki zawarte w spermie wplywaja dodatnio na zdrowie
> kobiety, ale nic blizszego powiedziec nie umiem bo nie pamietam, ale
> czytalem to w jakiejs ksiazce o tej tematyce (nie erotyk ;) )

Tiaa, podobnie jak i karcynogeny zawarte w spermie sprzyjają rozwojowi raka
szyjki macicy. Też nic bliższego powiedzieć nie umiem na ten temat, ale tak
mnie uczyli na patomorfologii.

--
[ eclipse(at)free.of.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

13. Data: 2002-01-17 14:51:21

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eclipse <e...@f...of.pl> wrote in
row:
> Tiaa, podobnie jak i karcynogeny zawarte w spermie sprzyjają rozwojowi
> raka szyjki macicy. Też nic bliższego powiedzieć nie umiem na ten
> temat, ale tak mnie uczyli na patomorfologii.

Gdzieżeż to tak uczyli ?
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

14. Data: 2002-01-17 16:23:12

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A co do seksu więc właśnie o to pytam, czym więcej tym zdrowiej? (Ja jestem
>za)
Oj nie zawsze - Neapol AD 1496:-))).
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

15. Data: 2002-01-17 16:24:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Napisane zostało mówią a nie piszą więc piśmiennictwo odpada, osobo, która
>nazwała się niby-ginekologiem
A mówić można, co ślina na język przyniesie.:-)))

16. Data: 2002-01-17 16:28:04

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ty politycznie nie-poprawny - Ja porządkowo nie-poprawny. Oboje mamy do tego
>prawo. Czasem odpowiadam nawet w środku.
Powiedz po prostu, że nie umiesz zmienić domyślnych ustawień OE i nie
dorabiaj ideologii.:-)))

17. Data: 2002-01-17 18:34:31

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borys napisał(a):

> Podobno siakies zwiazki zawarte w spermie wplywaja dodatnio na zdrowie

Raczej zadowolenie seksualne, odprężenie się...No i miłość oczywiście.

--
Kaja

18. Data: 2002-01-19 07:01:40

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jan 2002 21:14:44 +0100, "lume" <i...@l...prv.pl> wrote:

>[...]
>Pewnej osobie z pewnymi problemami, że dlatego pani to miała że pani nie
>współżyła.... Czy tak jest?

Nie jestem ginekologiem, ale powiem Ci jedno. To ma taki sam zwiazek z
kobietami jak i z mezczyznami. Jezeli jestes zadowolony ze swojego
zycia, mimo tego, ze nie masz partnera/ki , wiekszosc potrzeb masz
zaspokojonych, za wyjatkiem m.in.seksualnych, to raczej twoja psychika
"trzyma sie kupy". Jezeli masz duzo wolnego czasu, nie masz partnera,
wszystko sie wali, to masz prawo zrzucac wine za cala zaistniala
sytuacje na to, ze nie wspolzyjesz;-))))).

Saanale

19. Data: 2002-01-23 17:43:20

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne... jestem niby ginekologiem ale czegos takiego nie slyszalem...
> moze jakies pismiennictwo przytoczysz???
>
> --
>
> pozdrawiam
>
> WaldiM
>
> http://www.antykoncepcja.pl
> http://www.londyn.org

Może medycyna nie uznaje "księży znachorów" za autorytet w dziedzinie
lecznictwa ale cytat taki można przytoczyć z książki księdza Klimuszki (nie
pamiętam dokładnie czy takie nazwisko) - kiedyś wpadła mi w ręcę. Książka
nosi tytuł "Wróćmy do ziół" o ile dobrze pamiętam. Było tam coś o
częstotliwości współżycia (że jest korzystne dla kobiety ale tylko wariant z
jednym partnerem przez całe życie :))) ... i chyba pisało jeszcze że
niezdrowo na cere jeśli zmienia się partnerów jak rękawiczki. :))) )

Pozdrawiam
Basia

Problem leczenia anginy
Prośba