Do jacka, Pszemola i innych optymalnych

1. Data: 2000-04-28 15:36:18

Temat: Re: Do jacka, Pszemola i innych optymalnych
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Ostaszewski wrote:

> Panie i Panowie,
>
> Napiszcie prosze z jakich to groznych chorob dieta optymalna Was wyleczyla.
> Czy jestescie w stanie ewentualnie to udowodnic (wyniki badan na przyklad).

Wiarygodnym testem bedzie dozycie Optymalnych srednio statystycznie
o 5 lat dluzej
lub obnizenie skladki ubezpieczenia na zycie dla Optymalnych.
D.

2. Data: 2000-04-28 18:10:44

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Ostaszewski wrote:

> [...]
> Czy jestescie w stanie ewentualnie to udowodnic (wyniki badan na przyklad).

Prosze Pana co to sa ci optymalni i co oni jedza i czy to na cos
pomaga?.

3. Data: 2000-04-28 23:42:11

Temat: Do jacka, Pszemola i innych optymalnych
Od: "Pawel Ostaszewski" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie i Panowie,

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-04-29 05:04:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> w artykule news:3909D424.8A79FD52@upr.org.pl
pisze...

> Prosze Pana co to sa ci optymalni i co oni jedza i czy to na cos pomaga?.

Odwiedź proszę grupę dyskusyjną news://eden.koti.pl/pl.dieta.optymalna

5. Data: 2000-04-29 05:16:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Ostaszewski <p...@l...pl> w artykule
news:8ec85s$2ob$1@aquarius.webcorp.com.pl pisze...
> Panie i Panowie,

A cóż to tak oficjalnie? Czyżby kolega jakiś nowy w usenecie?
Tu się zwykle nie "panuje" nikogo...

> Napiszcie prosze z jakich to groznych chorob dieta optymalna Was wyleczyla.
> Czy jestescie w stanie ewentualnie to udowodnic (wyniki badan na przyklad).

Nie, nie jestem w stanie niczego udowodnić
i z niczego dieta optymalna mnie nie wyleczyła.

Oczywiście niczego to nie dowodzi ani nie obala bo ja akurat
czułem się zdrów jak ryba nawet zanim zacząłem stosować tą dietę...

Są jednak ludzie, którzy mogą pochwalić dra Jana Kwaśniewskiego
za wyleczenie ich z poważnych chorób przez zmianę diety...
Są też tysiące ludzi odżywiających się w ten sposób w USA
za sprawą dra Atkinsa propagującego bardzo podobną dietę
od ponad 30 lat w swojej prywatnej klinice...

Zainteresuj się tym tematem a napewno znajdziesz takie wyleczone osoby.

6. Data: 2000-05-02 07:22:31

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Ostaszewski" <p...@l...pl> wrote in message
> [...]
wyleczyla.
> Czy jestescie w stanie ewentualnie to udowodnic (wyniki badan na

Witaj!

Tak jak większość w Inecie jesteśmy młodzi i zdrowi.
Mnie również z niczego nie wyleczyła DO gdyż zasadniczo byłem zdrów.

Z tego co ciekawego zauważyłem u siebie:

1) przestałem chorować na opryszczkę, która pojawiała się raz na 1-2
miesiące;
2) Nie zaziębiam się ani nie choruję na grypę;
3) Nie mam problemów z dziąsłami które mnie nękały (ciągłe zapalenia jamy
ustnej);
4) Ciepłe końce, wcześniej miałem problemy z temperaturą stóp i dłoni, były
wiecznie zimne i drętwiejące. Po 2 tygodniach DO były ciepłe.
5) Trądzik. Po miesiącu DO skończyły się kłopoty z tym paskudztwem, tzn nie
do końca. Nawet teraz, ponad 2 lata DO, kiedy zjem jakiś kawałek pizzy czy
chleba, wiecej niż 60-70 g węglowodanów dziennie tamte kłopoty wracają. Ale
jeśli przestrzegam ściśle DO cera jest normalna.

Tyle o mnie.
Teraz mój ojciec.

1) uzyskał zrównoważenie ciśnienia , wcześniej miewał i 160/120, w tej
chwili tyle co ja czyli 120/70.

2) nie wyleczył się z wrzodów żołądka, w tym pomogła mu kuracja na
Hylecobacter Pyroli czy jakoś tam, Choć wielu ludzi zapomina o wrzodach po
kilku tygodniach DO.
3) tak jak ja nie choruje na infekcje i przeziębienia.

Czy to mało?
Jak na zdrowe osoby.
Ciekawszą listę prezentują osoby które naprawdę chorowały. Ale ja do nich na
szczęście nie należe.
Jacek

> --
> 25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl