Do jakiego lekarza...

1. Data: 2004-06-09 21:43:29

Temat: Do jakiego lekarza...
Od: "core" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pojsc (a moze nie trzeba:)) bo przedwczoraj zauwazylem na zoledzi
penisa male czerwone chrostki, naszczescie nie boli no moze troszke
swedzi. Co to moze wogole byc, na co wyglada?

Myje sie codziennie, od roku czasu mam stala dziewczyne, wiec co?
Mam nadzieje ze to nie jakas 'wenerka', bo to by znaczylo ze zle
ulokowalem uczucia:(

Moze poczekac i samo przejdzie albo jakis uniwersalny specyfik;)

Wiem ze to glupie, ale jak mnie wyslecie do dermatologa, a ja kilku
juz odwiedzilem - majac problem z łupiezem (innych juz nie znam) to
sie chyba...:D Takze lekarza wolalbym uniknac, no ale jesli ma mi
odpasc to sie jakos przemoge:P
--
core

2. Data: 2004-06-09 21:47:32

Temat: Re: Do jakiego lekarza...
Od: "core" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i czy potrzeba do niego skierowania??

3. Data: 2004-06-09 22:00:18

Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawy "okolo-jajkowe" to chyba urolog?
A na lupiez olejek pichtowy dodawac do szamponu przy kapieli i packe
potrzymac pare minut na glowie
mnie pomoglo. info z grupy:)

4. Data: 2004-06-09 22:56:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 00:00:18 +0200, SloMa wrote:

> Sprawy "okolo-jajkowe" to chyba urolog?

Urolog to chirurg zajmujący cię układem moczowo - płciowym.

To tak, jakby kogoś skarżącego się na łupież wysłać do neurochirurga.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-06-10 00:34:09

Od: "Wegier" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz do wenerologa, nie potrzebujesz skieroania...

6. Data: 2004-06-10 05:26:18

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "core" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Myje sie codziennie, od roku czasu mam stala dziewczyne, wiec co?
> Mam nadzieje ze to nie jakas 'wenerka', bo to by znaczylo ze zle
> ulokowalem uczucia:(
moze byc grzybica. tylko nie kojarz jej z brudem etc. np. kobiety
przyjmujace pigulki antykoncepcyjne sa na nia szczegolnie podatne.

> Moze poczekac i samo przejdzie albo jakis uniwersalny specyfik;)
udac sie do lekarza - dermatologa, nie trzeba skierowania. samo nie
przejdzie (chyba ze to alergia na nowy proszek do prania ;)

k.

7. Data: 2004-06-10 09:33:03

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 07:26:18 +0200, kragmel wrote:

> moze byc grzybica. tylko nie kojarz jej z brudem etc. np. kobiety
> przyjmujace pigulki antykoncepcyjne sa na nia szczegolnie podatne.

Tak? Bardzo ciekawe. Możesz podać śródło tej rewelacji?

8. Data: 2004-06-10 12:23:55

Od: "core" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze byc grzybica. tylko nie kojarz jej z brudem etc. np. kobiety
> przyjmujace pigulki antykoncepcyjne sa na nia szczegolnie podatne.

dziewczyna przyjmuje pigulki, ale co ja mam do tego - moglem to
od niej zalapac? zreszta grzybice zawsze sobie inaczej wyobrazalem:P

> udac sie do lekarza - dermatologa, nie trzeba skierowania. samo nie
> przejdzie (chyba ze to alergia na nowy proszek do prania ;)

to jak w koncu dermatologa czy wenerologa? bo juz sam nie wiem:)

--
core

9. Data: 2004-06-10 13:13:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Jun 2004 14:23:55 +0200, core wrote:

> to jak w koncu dermatologa czy wenerologa? bo juz sam nie wiem:)

O ile nic się nie zmieniło w ciągu ostatnich kilku miesięcy, to w Polsce
istnieje specjalizacją lekarska pod nazwą "dermatologia i wenerologia",
a samodzielnej specjalności pod nazwą "wenerologia" nie ma. Czyli
dermatolog jest jednocześnie wenerologiem.

10. Data: 2004-06-10 19:58:00

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak? Bardzo ciekawe. Możesz podać śródło tej rewelacji?

ginekolog i ulotka od pigulek?

oznaczenie poziomu leku we krwi
[DIAGNOZA] - Zespół wazowagalny (wynik tilt test, itp...)
skierowanie
Byl kiedys taki post...
TSH