Do łodzianek=> Galeria Łódzka

1. Data: 2005-01-04 21:14:08

Temat: Do łodzianek=> Galeria Łódzka
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie czy w GŁ jest jakaś wypasiona pasmanteria? Rzadko tam
bywam, i nie lubię tam chodzić. Nie udało mi się przejść i zwiedzić całej
Galerii. Czy np. wiecie coś o pasmanterii o jakich piszą warszawianki? Z
pokazami, kursami itp?
Czy zaopatrzenie empiku jest porównywalny do Arkadii?
Czy my mamy swoje spotkania? I w ogóle ile nas jest z Łodzi?

pozdrawiam
Joanna

--
Odpowiadając mi uzyj adresu:
p...@N...g1.pl i wyrzuć z niego ochronkę antyspamową.

1. Data: 2005-01-05 08:08:44

Temat: Re: Do łodzianek=> Galeria Łódzka
Od: "Dorcia" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerbil" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam pytanie czy w GŁ jest jakaś wypasiona pasmanteria? Rzadko tam
> bywam, i nie lubię tam chodzić. Nie udało mi się przejść i zwiedzić całej
> Galerii.

W Galerii na samym dole jest taki mały sklepik ale chyba tylko z nićmi do
maszyn -dokładnie nie wiem:(
Generalnie jeśli chodzi o pasmanterie w Łodzi jest kiepsko (chyba że o czymś
nie wiem) jest taka mała na Piotrkowskiej między Placem Wolności a
Rewolucji, na Rzgowskiej naprzeciw Czerwonego rynku, na Zachodniej ...
Ja jestem na etapie drutów więc najwięcej czasu spędzam w sklepie firmowym
Arlean na Rzgowskiej .
Jeśli chodzi o spotkania to nie wiem bo czytam grupę od niedawna i jestem tu
"gościnnie"

pozdr,dorcia

1. Data: 2005-01-05 08:35:08

Od: "zevi" <zevi_ewa@no_sp.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy zaopatrzenie empiku jest porównywalny do Arkadii?
> Czy my mamy swoje spotkania? I w ogóle ile nas jest z Łodzi?

Ja jestem!
W GL rowniez bywam rzadko, ale chyba cos tam jest... jakosci nie ocenie,
niestety. A co do spotkan... od roku regularnie czytuje grupke, ale wiesci o
lodzkim spotkaniu jakos nie zauwazylam. Moze najwyzszy czas to zmienic?
Pozdrowienia,
Ewelina

1. Data: 2005-01-05 10:59:50

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od paru miesięcy czytam grupę jest super. Od niedawna zaczęłam znowu robić
na drutach i z grupy czerpię pomysły. Rzeczywiście z Łodzi chyba nikogo nie
spotkałam na grupie. Zmieńmy to. Jestem za.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2005-01-05 17:39:24

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Problem pasmanterii w Łodzi już kiedyś był tutaj poruszany. Uważam, że jest
kilka b. dobrych (co prawda nie słyszałam, aby odbywały się w nich jakieś
szkolenia). Znakomitą pasmanterią jest pasmanteria "Wojtek" na ul.
Piłsudskiego 109d(maja także swoją witrynę www.wojtek.com.pl ). Druga
niedaleko niej jest na Kilińskiego 141. Obie b. dobrze zaopatrzone.
Jeżeli chodzi o spotkania, to z tego co wiem odbywa się ich dużo, jednak
większość tych osób nie korzysta z komputerów. Jest kilka grup formalnych
działających przy różnych domach osiedlowych, oraz są cotygodniowe spotkania w
Stowarzyszeniu "Kanwa". Spotkania te odbywają się w soboty od ok. godz. 11 w
Muzeum Włókiennictwa. Stowarzyszenie Kanwa razem z Muzeum i Klubem Koronki
zorganizowało wystawę "Kwiaty", która aktualnie jest prezentowana do 31.01.05.
Ostatnio mogę niestety (z dużym trudem) starać się jedynie czytać listę, i
bardzo ubolewam, że nie mam czasu aktywnie uczestniczyć w dyskusjach (i nie
tylko)

Halutka z Łodzi

1. Data: 2005-01-05 21:41:37

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w zeszłym roku były dwa pokazy Coatsa w pasmanteriach w Łodzi - w Galerii
Łódzkiej wlasnie frywolitka i chyba pod koniec listopada na Piotrkowskiej 7-
przy Placu Wolnosci z włóczek. Tą ostatnią sobie wysoko cenię, bo wiekszej
ilości rzeczy niż tam jest nigdzie nie widziałam ( chociaż to bywa nierzadko
zgubne dla mojej kieszeni) :))

1. Data: 2005-01-05 21:54:45

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo ubolewam, że nie mam czasu aktywnie uczestniczyć w dyskusjach (i

Ale z czym pójdę do takiego stowarzyszenia? Z "dwiema lewymi rencami" nie
mam pojecia o frywolitce, a chce sie nauczyć. Poza tym tak mi głupio wejść
do ustalonej grupy. A tu się w miarę znamy przynajmniej się czytamy
wzajemnie :)
Nie potrafię isc do klubu i wściubić nosa w towarzystwo.
Pozdrawiam
Lekko nieśmiała(?) Gerbil

1. Data: 2005-01-06 09:46:54

Od: "mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam na imię Marzena (tutaj jako Mania) i też jestem z Łodzi. Właśnie wczoraj
byłam na takim spotkaniu "osiedlowym" na Radogoszczu-Wschodzie. Na razie jest
nas niewiele, ale mamy nadzieję, że w niedalakiej przyszłości nasza grupa
powiększy się. Podobno na Radogoszczu -Zachodzie też działa bardzo prężna grupa
robótkujących, która liczy aż 100 osób!!!!! Tak więc łodzianek jest baaaaaardzo
dużo.
Mam ogromny zaszczyt zaprosić wszystkie dziewczyny, Panie, a nawet Panów na
nasze spotkania, które odbywają się przy ul. Tatarakowej 11 na osiedlu
Radogoszcz-Wschód w każdą środę w godzinach 17.00-19.00. Spotkania odbywają się
w budynku parterowym, w którym z jednej strony jest siłownia, a z drugiej strony
budynku jest osobne wejście do pomieszczenia, w którym właśnie spotykamy się.
Celem tych spotkań jest nie tylko pokazanie swoich prac, ale także nauka innych
technik robótek ręcznych, wymiana wzorów, doświadczeń. Jednym słowem uczymy się,
wzbogacamy swoje zbiory i marzenia.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam, poznajmy się!!
Pozdrawiam, Mania

1. Data: 2005-01-06 10:51:18

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mieszkam na Teofilowie, ale tak naprawdę to nie słyszałam o takich
spotkaniach, czy klubach. Grupę czytam od 11 miesięcy i nigdy nie było
żadnej informacji na ten temat. Jasne że słyszałam o Stowarzyszeniu Kanwa,
ale ja robię na drutach trochę na szydełku więc po prostu nie interesuje
mnie takie Stowarzyszenie. Jeżeli chodzi o pasmanterie w Łodzi jest ich
kilka, ale i bardzo drogie ( przynajmniej na moją kieszeń ) np. ta na
Piotrkowskiej przy Placu Wolności. Ja w większości we włóczkę zaopatruję się
w hurtowniach, sklepie przyzakładowym na Rzgowskiej. Pracuję, prowadzę dom i
czas jaki mi zostaje zazwyczaj jest w nocy wtedy pozostaje mi komputer.
Dzięki Grupie mogę robić fantastyczne sweterki dla mojej rodzinki. Jeszcze
było by lepiej gdyby na grupie Łodzianki podpowiadały sobie o wystawach,
kursach, nowościach czy adresach sklepów z tanimi materiałami do robótek
ręcznych. Było by super.
Pozdrawiam
Magda z Teofilowa

1. Data: 2005-01-06 16:36:51

Od: "ela" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> p...@N...g1.pl i wyrzuć z niego ochronkę antyspamową.
>Czesc dziewczyny!Wpisuje sie jako kolejna milosniczka robotek recznych z
Lodzi.Mnie ostatnio zafascynowal patchwork i aplikacje.Pozdrowienia.Ela

[xxx] Dama w rozu-wreszcie mam schemat !!!
[xxx] poszukuję od roku
Katowice
Warszawianki - moze spotkanie?
ptaszki xxx