Do medei

1. Data: 2009-08-19 17:20:32

Temat: Do medei
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

się odzywam :)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-08-19 18:49:52

Temat: Re: Do medei
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> się odzywam :)

Ach, dziękuję, od razu mi lepiej.
Jak to wspaniale uczestniczyć duchowo w tym Kościele. :)

Ewa

3. Data: 2009-08-19 19:30:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ach, dziękuję, od razu mi lepiej.
> Jak to wspaniale uczestniczyć duchowo w tym Kościele. :)

A do mnie nikt. Sobie widać nie zasłużyłam na ten kościół.

Qra, się chyba obrażę

4. Data: 2009-08-19 19:33:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> A do mnie nikt. Sobie widać nie zasłużyłam na ten kościół.
> Qra, się chyba obrażę

Sie nie fpisauaź na listem :P

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-08-19 20:16:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Sie nie fpisauaź na listem :P

Bo siem fpisauam pżet

Qra

6. Data: 2009-08-19 20:18:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ach, dziękuję, od razu mi lepiej.
> Jak to wspaniale uczestniczyć duchowo w tym Kościele. :)

.. Uczennic Boskiej Mistrzyni Obliczanek Szarych? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-08-19 20:20:58

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> .. Uczennic Boskiej Mistrzyni Obliczanek Szarych? :D

Nie dane Ci będzie dzisiaj Siostro Przełożona spełniać swoją misję
albowiem przedmiot Twoich obliczeń robi dzisiaj przecier pomidorowy.

--

Paulinka

8. Data: 2009-08-19 20:23:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Bo siem fpisauam pżet

I ja mam teraz przekopywać najdłuszszszy wontek ostatniego miesiąca? O,
nie!

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-08-19 20:36:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Nie dane Ci będzie dzisiaj Siostro Przełożona spełniać swoją
> misję albowiem przedmiot Twoich obliczeń robi dzisiaj przecier
> pomidorowy.

Zaprawdę nic nie poradzę, że muszę pracować w porze, kiedy przedmiot
wstaje i przeciąga się przed lustrem LCD...

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-08-19 20:55:58

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zaprawdę nic nie poradzę, że muszę pracować w porze, kiedy przedmiot
> wstaje i przeciąga się przed lustrem LCD...

Nie smuć się Siostro. Przedmiot kultu wrócił :)

--

Paulinka

ZDECYDOWANIE
ZRUBAŁ JA KALYNU...
A TU...
związki
Rozmowa z o. Tadeuszem Bartosiem - dobry głos krytyki z wewnątrz KK