Do psychologów: jaką nazawę nosi opisany w poście test?

21. Data: 2007-11-28 23:23:14

Temat: Re: Do psychologów: jaką nazawę nosi opisany w poście test?
Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Nov 2007 05:59:51 -0800 (PST), tren R napisał(a):

> zatem odpowiadaj tak jak czujesz "tu i teraz"

i tak go nie wyleczą.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

22. Data: 2007-11-28 23:23:39

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Nov 2007 14:43:09 +0100, Werret napisał(a):

> Od wyniku testu zależy wyłącznie dalsze leczenie.

jeśli dają ci fajne prochy to weź odezwij się od mnie na priv i się
zamienimy.

23. Data: 2007-11-29 08:20:02

Od: "Werret" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprzednie badanie wykazało osobowość schizoidalną, która występuje wg
Wikipedii u ok. < 1% populacji, częściej u mężczyzn.

Tylko że ja się z taką diagnozą nie zgadzam! Dlaczego? Poanalizujmy zatem.

=============Kryteria diagnostyczne ICD-10
[NIE] brak lub znikome działania służące przyjemności
[NIE] chłód emocjonalny
[TAK] ograniczona zdolność wyrażania emocji wobec innych
[NIE] niezainteresowanie pochwałami i krytyką
[NIE] brak zainteresowania doświadczeniami seksualnymi
[TAK] preferencja samotnictwa
[TAK] pochłonięcie introspekcją
[TAK/NIE - parę dziewczyn się miało :) ] brak bliskich związków
[NIE] niewrażliwość wobec norm społecznych

=============Kryteria diagnostyczne DSM-IV
[NIE] brak ochoty na oraz przyjemności z bliskich związków, wliczając w to
bycie członkiem rodziny
[TAK] niemal ciągłe wybieranie zajęć samotniczych
[NIE] małe - o ile jakiekolwiek - zainteresowanie doświadczeniami
erotycznymi z innymi ludźmi
[NIE] czerpanie przyjemności z niewielu - o ile jakichkolwiek - rodzajów
zajęć
[NIE - ma się paru kolegów, ale czy to przyjaciele... ] brak bliskich
przyjaciół lub powierników innych niż bezpośredni krewni
[NIE]wrażenie bycia obojętnym na pochwały czy krytyki wygłaszane przez
innych
[NIE]okazywanie chłodu emocjonalnego, dystansu lub spłaszczonej uczuciowości

Więc nie wiem na jakiej podstawie mi to zdiagnozowano. Być może okresowe
stany depresyjne wpływają na to, że w większości można zaznaczyć TAK, ale
czy to już jest osobowość? Nie, raczej tylko chwilowy stan spowodowany
chorobą.

Czekam na opinie fachowców :)

24. Data: 2007-11-29 12:52:10

Od: "Werret" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze :) Zdobyłem te 567 pytań z testu MMPI-2. Zamierzam je dokładnie
przemyśleć w domu, żeby wypełnianie odbywało się już bez myślenia - czyli
znacznie szybciej.

Teraz poproszę o namiary dotyczące interpretacji :)

Dzięki.

25. Data: 2007-11-29 13:19:28

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Werret"
> [...]
> znacznie szybciej.
>
> Teraz poproszę o namiary dotyczące interpretacji :)

Idź na ten test normalnie i przestań panikować. Nie jesteś wariatem :)
Odpowiadając odpowiedziami wcześniej ulożonymi w domu możesz narobić sobie
więcej dziadostwa niż jak będziesz odpowiadał szczerze.

Pozdrawiam
Vicky

26. Data: 2007-11-29 13:39:21

Od: "Werret" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam zamiaru kombinować, szczerze zamierzam to wypełniać, tylko niektóre
pytania mają taką konstrukcję, która wymaga dłuższego zastanowienia, co przy
tej ilości znacznie wydłuża czas wypełniania.

Np. 38 - Miewam okresy, w których trudno mi się czymkolwiek zająć, gdyż nie
mam na to siły

Każdy zdrowy człowiek miewa takie okresy więc nie wiem jak odpowiedzieć.

27. Data: 2007-11-29 15:23:47

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Werret"

> Np. 38 - Miewam okresy, w których trudno mi się czymkolwiek zająć, gdyż
> nie
> mam na to siły
>
> Każdy zdrowy człowiek miewa takie okresy więc nie wiem jak odpowiedzieć.

Może każdy miewa - tego nie wiesz, ale nie każdy odpowie tak samo jak Ty na
pozostałe pytania.
Kilka odpowiedzi w zestawieniu ze sobą tworzy dopiero jakiś obraz.

Pozdrawiam
Vicky

Nie jest łatwo być wiernym Bogu.
Odpocznienie
Polskie Piekiełko
Re: Heteroseksualni wszystkich krajów łączcie się...
Odkryj w sobie boginię...