Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

Data: 2006-01-01 19:11:02
Temat: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

On Sun, 1 Jan 2006 19:10:03 +0100, Piotr Maksymowicz wrote:

>Na jednego lekarza przypada do 2700pacjentow. Co daje 20-21ooo
>zl/miesiecznie. Nie zadne 30000.

Ilosc uslyszalem w TV - wypowiadala sie chyba lekarka.
Jak to jej sie przyda dodatkowe 6000 zl :-)

P.S. Co to za jakies lekarskie liczenie 2700*5=13500,
2700*6=16200.
To razem z kopertami czy prowizja od grabarzy ? :-)

>czynsz to nie wszystko. Ogrzewanie przychodni to 1000-1200 miesiecznie.
>Droga ale to nie ja obiecywalem ze olej to tanie ogrzewanie.

ale 150m^2 to chyba przychodnia na wieksza ilosc pacjentow ?

>Zle sobie wyobrazasz. 2700 pacjentow to co najmniej 700-800 wizyt na
>miesiac. Bo my zajmujemy sie takze profilaktyka u dzieci. Praktyka jest

to dobrze licze - 2700*4/12=900 :-)

>otwarta przez 10 godzin. A lekarz ma byc caly czas dostepny. Wiec czesto i
>tak zatrudnia sie drugiego lekarza na 1/3-1/2 etatu. O tym chyba nikt nie
>pisal :-)))

1 etat to ok 170h miesiecznie, tych 800 wizyt to 12min/wizyte -
to chyba mniej wiecej sie zgadza ?

>Bo nie masz przewleklego owrzodzenia zylnego, stomii oparzenia 2 stopnia
>itp. Rozumiem ze nie masz wiekszego pojecia o zakresie obowiazkow lekarza
>POZ.

Zadnego, tyle co pacjentem bywam. Ale chetnie sie dowiem kto tu ma
racje.

Ale najpierw widze ze cos tu chyba jest nie tak jesli glownym
zadaniem lekarza ma byc unikanie przewlekle chorych pacjentow :-)

J.