Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Date: Mon, 02 Jan 2006 00:52:18 +0100
<4...@4...com> <4...@l...pl>
<l...@4...com>
<dp8men$drn$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e...@4...com>
<dp95k8$pkb$1@nemesis.news.tpi.pl>
<t...@4...com>
<dp9gp7$1lh$1@nemesis.news.tpi.pl>

On Sun, 1 Jan 2006 22:20:24 +0100, Piotr Maksymowicz wrote:

>Biedaku czy Ty naprawde wierzysz w to co mowi TV. radze Ci dobrze nie wierz
>tzn dyzurnym lekarkom , salowym, pielegniarkom itp.

Ale to mi wygladalo na dyzurna lekarke z porozumienia :-)
Zreszta sam zobacz panorama 30.12, 18:30, druga minuta.
http://ww6.tvp.pl/134,20051230285340.strona

Ma dwa kontrakty czy prowadzi srednia przychodnie ?
Zmylila mnie.

>5 zl to stawka bazowa. W rzeczywistosci wychodzi ok 7 zl.

Czyli po podwyzce bedzie ok 8.50 ?
Jakie/za co sa te dodatkowe stawki ?

>Liczyles jak sam napisales 4000/250 czyli 16 na dzien czyli 320 na miesiac.
>Co najmniej dwukrotnie niedoszacowales.

Pacjentow 1000, wizyt 4000. 4 rocznie na pacjenta.

>Jeden etat to 7h 35 min codziennie czyli 151-160 h miesiecznie.

lekarz ma mniej czy przerwa sniadaniowa ?

>Tutaj, podejrzewam ze nie masz.

Ale tu nie chodzi o moja racje tylko lekarze czy minister - chcialbym
wiedziec na kogo glosowac :-)

J.