Do użytkownika pod nazwą ASTEREK !!!

1. Data: 2005-02-04 09:49:38

Temat: Do użytkownika pod nazwą ASTEREK !!!
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Piszę tu a nie na priva ponieważ na priva nie dostaję odpowiedzi może mój
mail nie dochodzi.

Pisał Pan kiedyś na grupie dyskusyjnej, że zakupił urządzenie Merlin 1-2-3.
Bardzo interesuje mnie jak ono się spisuje.

Czy to takie cudo jak reklamują w TV?

Czy pojemniki do Merlina też są przystosowane do użycia ich w mikrofalówce
tak jak reklamują to w Magic Bullet ?

Minął już jakiś czas od Pana posta na grupie i pewnie zna Pan już jego za i
przeciw.

Proszę jeszcze o informację w jaki sposób dokonał Pan zakupu bo sklep ten co
Pan podał jest w Niemczech i czy wysyłają do Polski bezpośrednio czy trzeba
mieć kogoś w Niemczego a jak wysyłają do nas to ile wynosi koszt wysyłki ?

Bardzo proszę o odpowiedź

Z góry serdecznie dziękuję.

Sebastian

1. Data: 2005-02-04 21:45:34

Temat: Re: Do użytkownika pod nazwą ASTEREK !!!
Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roj wrote:
> [...]
>
> Pisał Pan kiedyś na grupie dyskusyjnej, że zakupił urządzenie Merlin 1-2-3.
> Bardzo interesuje mnie jak ono się spisuje.

Fajne jest! Na prawdę pomaga w kuchni, chociaż nie zastąpi kilku innych
sprzętów (np. do robienia majonezu ciągle używam blendera "na nodze").
Nie uda się, na przykład, posiekać surowej marchewki - wychodzi miazga.
Ale cała reszta - w szczególności to co pokazują w TV, czyli sosy,
mielenie, etc. wychodzą wyśmienicie.

Co prawda nie testowałem jeszcze kielicha do koktali ani sokowirówki,
ale jak przydzie wiosna, i wraz z nią owoce sezonowe, to nie omieszkam
spróbować.

No i jednak do pełnego wykorzystania urządzenia trzeba mieć w miarę
urozmaiconą dietę.

> Czy pojemniki do Merlina też są przystosowane do użycia ich w mikrofalówce
> tak jak reklamują to w Magic Bullet ?

Tak.

> Minął już jakiś czas od Pana posta na grupie i pewnie zna Pan już jego za i
> przeciw.

Na przykład wadą jest to że pojemniki dość szybko przechodzą zapachem
obrabianych potraw. Np. mam problem z pozbyciem się zapachu mielonej
kawy, trzeba pojemnik dłuższy czas pomoczyć w wodzie. Faktem jest że
kawa pozostawała w pojemniku przez cały dzień zanim ją przesypałem do
słoiczka. Tak samo z kolorami - np . po kesperymencie z marchewką
musiałem dłuższy czas (ok. godziny) pomoczyć w wodzie, żeby zszedł
kolor. Do tego mycie części miksującej wymaga precyzji. Ja używam
specjalnie do tego celu kupionej szczoteczki do zębów. Inaczej ciężko
jest usunąć mocno pachnące resztki z zakamarków i spod gumowej uszczelki.

Aha, instrukcja i przepisy kulinarne są po niemiecku.

Właściwie to chyba jak na razie tyle, jeżeli chodzi o wady.

> [...]
> mieć kogoś w Niemczego a jak wysyłają do nas to ile wynosi koszt wysyłki ?

Wysyłają do Polski bezpośrednio. Kosztuje to co prawda 10.25 euro, ale i
tak jest dużo taniej niż zakup "Magic Bulletu" w Polsce. Całość
kosztowała 69.25 euro (z VATem i transportem). Tak jak pisałem w
poprzednim poście Merlin nie posiada w komplecie "kufli koktailowych",
przez co jego cena może być niższa o ponad 150 zł od Magic Bulletu.

Aha, w tym samym sklepie w razie czego mozna kupić zapasowe pojemniczki.

> Bardzo proszę o odpowiedź
>
> Z góry serdecznie dziękuję.
>
> Sebastian

W sumie jestem zadowolony. Nie żałuję zakupu i myślę, że mogę polecić.

--
Ździho

1. Data: 2005-02-04 22:01:00

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, no i tak naprawdę, to Magic Bullet i Merlin 1-2-3 to to samo, pod
dwiema różnymi nazwami, sprzedawanymi przez różne sklepy.

--
Ździho

1. Data: 2005-02-21 12:36:17

Od: tucherka <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asterek napisał(a):
> Aha, no i tak naprawdę, to Magic Bullet i Merlin 1-2-3 to to samo, pod
> dwiema różnymi nazwami, sprzedawanymi przez różne sklepy.

czy mogłbyś podac adres tego sklepu??? juz dawno sie napalilam na ten
magic bullet....to chyba mozna internetowo zakupic ??
dzieki z gory :)
tuch :)

1. Data: 2005-02-21 12:52:39

Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> czy mogłbyś podac adres tego sklepu??? juz dawno sie napalilam na ten
> magic bullet....to chyba mozna internetowo zakupic ??
> dzieki z gory :)
> tuch :)

Tu jest Magic Bullet:
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0
,38107212412594,9901529

a tu Merlin:
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0
,38107212412594,9901533

Pozdrawiam
Roj

58-latek zmarł na chorobę Creutzfeldta-Jakoba
Kto z grupy na liście Wildsteina?
glutaminian sodu - gdzie w trojmiescie?
"paj" z dynią ?
pączki nie rosną ! POMOCY!