Do widzenia :)

1. Data: 2003-05-25 19:00:14

Temat: Do widzenia :)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wyjeżdżam na 4 miesiące, nie wiem, czy będę miała dostęp do sieci, więc
trzymajcie się, udanych wakacji, robótek najpiękniejszych na świecie i w
ogóle wszystkiego naj.. :)
Przy okazji zatęsknijcie czasem za mną ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-05-26 06:39:34

Temat: Re: Do widzenia :)
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
> [...]
> ogóle wszystkiego naj.. :)
> Przy okazji zatęsknijcie czasem za mną ;)

Udanego pobytu. Odezwij się zaraz po powrocie. Obiecuję, że do tego czasu
wreszcie się wywiążę i przygotuję temat maszyn na stronę. Na pewno zatęsknię
nieraz.
Jandulka skruszona
skruszona Jandulka

1. Data: 2003-05-27 07:23:08

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to żegnaj na razie, baw sie dobrze , pracuj z przyjemnością, ucz sie z
wytrwałoscią i wracaj do nas

--
Kasia (Rzeszów)

[xxx] nowosci na Magrat - ptaszki