Do winiarzy

61. Data: 2009-11-10 17:27:41

Temat: Re: Do winiarzy
Od: Ap3k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Nov 2009 17:13:16 +0100
"Dirko" <i...@g...com> wrote:

> Hejka. Mniej pij,

Takie komentarze to sobie zachowaj dla siebie. Trzezwy jak
niemowle jestem i w ogole pijam bardzo malo. Sugerowanie pijanstwa to
chamowa gorsza niz to slowo, ktorego uzylem.

> to może zachowasz savoir vivre.

A za naruszenie etykiety przepraszam.

--
PRecz

62. Data: 2009-11-10 17:34:52

Od: Ap3k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Nov 2009 18:26:07 +0100
"skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote:

> Gdyby? przynajmniej wiedział z kim tańczysz.

Ja nie tancze, ja rozmawiam.

> Gdyby? kosztował Jego
> wina. Eeeh szkoda gadać

Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
wina moglbym sie spodziewac.

--
PRecz

63. Data: 2009-11-10 18:12:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie komentarze to sobie zachowaj dla siebie. Trzezwy jak
> niemowle jestem i w ogole pijam bardzo malo. Sugerowanie pijanstwa to
> chamowa gorsza niz to slowo, ktorego uzylem.

http://picasaweb.google.pl/liliumster/InstrukcjaObsl
ugiMniszka#

Daj głos młody,bo jakoś smutno.
Mirzan

64. Data: 2009-11-10 19:32:08

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ap3k" <...@...pl> napisał w wiadomości

> Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
> wina moglbym sie spodziewac.

Oj kiepskiego "czuja" masz.

Pozdrawiam luksusowo
skryba

65. Data: 2009-11-10 19:41:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
> wina moglbym sie spodziewac.

Jak cię będą takie ulepki interesowały,to tatuś przełoży cię przez kolano,
paskiem przeciągnie i przestaniesz smyku popisywać się.
mirzan

66. Data: 2009-11-10 19:55:14

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:20091110182741.24c28137.a@d.pl Ap3k <...@...pl>
napisał(a):

> Takie komentarze to sobie zachowaj dla siebie.

Hejka. Liczyłem na poczucie humoru i skojarzenie z popularnym filmem.
:-)

> Sugerowanie pijanstwa to
> chamowa gorsza niz to slowo, ktorego uzylem.

Sam traktuj innych tak, jak chcesz, żeby traktowali Ciebie.
Pozdrawiam wzajemnie Ja...cki
PS Piłkarski Poker": "Ty mniej gorzołka pij, ty więcej trenuj, ty zagranica
jedziesz ciulu ty!".

67. Data: 2009-11-10 20:33:15

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam wzajemnie Ja...cki
> PS Piłkarski Poker": "Ty mniej gorzołka pij, ty więcej trenuj, ty
Jakby wiedział co po śląsku znaczy rzeczony ciul to pewnie by się zapłonił.
:-)

skryba na wesoło

68. Data: 2009-11-10 22:00:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ap3k wrote:

> Innym razem, mnie mocne ulepki nie interesuja, a cos czuje, ze takiego
> wina moglbym sie spodziewac.

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale krytykujesz ( i to nie przebierając
w słowach) coś, czego nie znasz.

Pozdrowienia,
Michał

69. Data: 2009-11-20 21:49:03

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
;

> Zamiast się tak bawić, warto zainwestować w najtańszą kieszonkową wagę
> elektroniczną na allegro. Każda z nich będzie dokładniejsza niż w/w
> procedura polowa ;)))
> A cena porażająca nie jest.
>
> --
> DJ

Pomimo niewątpliwego faktu, że to grupa dyskusyjna a nie poradnikowa, to
okazuje się, że czasem trafi się mądra rada.
Kupiłem wagę elektroniczną na Allegro 20 zł + 14 zł przesyłka.
Jestem z niej bardzo zadowolony a myślę że i zdrowszy powinienem być.

Antoni Broniak

70. Data: 2010-03-15 23:30:16

Od: Artur Rybicki <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/11/2009 17:25, Ap3k pisze:
> A czas lezakowania okreslaja przepisy apelacyjne. Nikt do
> produkcji wina stolowego (to takie do obiadu za 2 euro na zachodzie) nie
> bedzie kombinowal z lezakowaniem w beczce 3 lata! I nikt do produkcji
> szampana nie uzyje moszczu z maksymalnie wycisnietych winogron, bo mu po
> prostu przepisy zabraniaja! Tak jak i okreslaja czas lezakowania. I
> wiele innych czynnosci, majacych dac maksymalnie doskonaly produkt.

Przepisy? A kogo to obchodzi? Minimalny koszt plus maksymalny zysk - to
są zasady którymi kierują się producenci.
"Nikt, nigdy, zawsze, wszędzie, wszystko" - takie rzeczy to tylko w
książkach. Świeży absolwent?

Pozdrowionka.

jaki to kwiatek, i co mu dolega?
Gatunki drzew soliterowych