Do wszystkich. Szczęka mi opadła.

1. Data: 2005-06-28 12:08:12

Temat: Do wszystkich. Szczęka mi opadła.
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szczęka mi opadła i tak juz zostanie!
4-5 osób tylko się zgłosiło, jak zawiadomiła mnie Pusia do programu w
Telewizji - Talk Show Ewy Drzyzgi.
Moja Babcia mawiała:"Jak się sama kobieta nie szanuje, to inni jej nie
uszanują" - Święte słowa.
Miałyśmy szansę wyjść z nocy cienia!
Miałyśmy szansę pokazać, tym co dwie lewe łapy mają!
Miałyśmy szansę dzieciom pokazać coś ładnego!
Miałysmy szansę zainteresować innych!
Miałysmy szansę zerwać z pogardą i niezdrową ciekawością!
Miałyśmy szansę obalić mity!
Ile z nas bez robótek zwariowałoby dawno, bo świat na głowę się wali?
Ile z nas bez robótek miałoby obdartą rodzinę i musiałoby zrezygnować z
piękna, bo kasy brakuje?
Ile z nas miałoby puste ręce?

Miała Babcia rację niestety i szczęka mi opadła.
Olusia

2. Data: 2005-06-28 12:35:57

Temat: Re: Do wszystkich. Szczęka mi opadła.
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA napisał(a):
> [...]
> piękna, bo kasy brakuje?
> Ile z nas miałoby puste ręce?
>
> Miała Babcia rację niestety i szczęka mi opadła.

Rzeczywiscie, niech tak zostanie. Nie bedziesz wtedy glupot gadala.
Tylko dlaczego na nas krzyczysz? Sadzilas, ze wszystkie nagle rzuca
wszystko, co maja, przyjada z calej Polski (surprajs, nie kazdy mieszka
w Wawie), zeby sie tylko pokazac w tv? Byla mowa o pewnosci przed
kamera, swobodnym wypowiadaniu itp. To wcale nei jest latwe - moze mamy
wystarczajaco somokrytycyzmu, zeby nie pchac sie tam, gdzie moga nas nie
chciec.

th

3. Data: 2005-06-28 13:36:56

Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uszanują" - Święte słowa.
>
> Miała Babcia rację niestety i szczęka mi opadła.

Rozumiem ze Ty tez sie zglosilas - bo tak sie rozpisalas...
Hmm nie zauwazylam... w poscie Pusi...
Poza tym uwazam ze ten post powinien znalezc sie pod postem Pusi, a nie
stanowic osobny temat...
Olgasw

4. Data: 2005-06-29 07:51:07

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgasw <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> > > >
> Rozumiem ze Ty tez sie zglosilas - bo tak sie rozpisalas...

Owszem zgłosiłam się, ale myślałam ze może będę 50-ta, setna, ale nie w
piątce.
> Hmm nie zauwazylam... w poscie Pusi...
Post Pusi jest na priv - po prostu zawiadomienie, że rezygnujemy.

Doprawdy chciałoby się krzyknąć "Kobiety ocknijcie się!"
> Polki naprawdę są zdolne, mają takie cudne rzeczy robione ręcznie - weszłam
kiedyś na strony amerykańskie - tam popełniając motylka 2cm na 3 cm dodaje
się opowieść, wiarę w swoją sztukę, przemyślenia, taki przerost gadulstwa nad
formą. A u nas ... szkoda - same nie wiemy, co posiadamy.

5. Data: 2005-06-29 09:45:44

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem zgłosiłam się, ale myślałam ze może będę 50-ta, setna, ale nie w
> piątce.

Olusiu Twoj post dostalam juz po decyzji o rezygnacji...moze rzeczywiscie
potrzeba czasu i częsc dziewczyn nie doczytalo albo odpisalo by z
opoznieniem (ale i tak czekalam dlugo) ale coz....i tak nie zglosil sie caly
"przekroj" specjalistek .Nie zaniechalam tej idei,dajmy sobie
czas,poczekajmy...dojrzejmy....

> Post Pusi jest na priv - po prostu zawiadomienie, że rezygnujemy.

Moj post o rezygnacji jest rowniez na grupie...

> kiedyś na strony amerykańskie - tam popełniając motylka 2cm na 3 cm dodaje

Tak robia cudne rzeczy a w tym przypadku chodzi glownie o obawe wytapienia
publicznego w TV przed niemalze cala Polska i to sa raczej chyba sprawy
psychiczne niz robotkowe....

Niemniej dziekuje jeszcze raz Olusiu za Twoją chęć zaangazowania i tak jak
wspomnialam wczesniej-nie odkladamy sprawy do lamusa a czekamy ....
Pozdrawiam
Pusia

6. Data: 2005-06-29 13:36:03

Od: "roman451" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Olusia
>

> --
> Witaj! Świete slowa piekna dziewczyno. Tak bardzo obawiamy się tego co
nieznane.Ale w jaki sposob inny sposob mozna to poznać jezeli tego nie
przezyjemy.Stres jest zlym doradcą.Do odważnych świat należy.Wierzę głeboko ,
że Pusia a czasami Beata nie zrezygnuje z kontaktu.Ja juz dzisiaj mam chętne
cztrey osoby,dojdą dalsze.Dziewczyny wielu rzeczy w życiu bałyście się,a kiedy
to się zdarzyło nie było wcale straszne a czasami calkiem przyjemne.No to co
jedziemy ?. Hej Roman

"Nadzieja to matka tych,ktorzy mają odwagę rzucać swe myśli w daleką
przyszłość"

7. Data: 2005-06-29 13:46:12

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> caly
> "przekroj" specjalistek .Nie zaniechalam tej idei,dajmy sobie

uff, jak to dobrze, ze nie sie poddalas!

[ciach o miejscu postow]

> [...]
> publicznego w TV przed niemalze cala Polska i to sa raczej chyba sprawy

fakt, zanim napisalam do ciebie tez mialam obawy czy slonia wpuszcza do
studio :)
ale cel wydal mi sie wazny wiec sie przemoglam, zwlaszcza ze beda inne
dziewczyny i wrazie czego podeprzemy sie wspolnie gdy nas trema dopadnie.
rozne dziela ktore popelnilam w przeszlosci bede wydzierac, najblizszej
rodzinie, z gardel bo u siebie nie mam prawie nic i wiem, ze cokolwiek
zrobie w miedzyczasie tez sie rozejdzie :)

> Niemniej dziekuje jeszcze raz Olusiu za Twoją chęć zaangazowania i tak jak
> wspomnialam wczesniej-nie odkladamy sprawy do lamusa a czekamy ....
> Pozdrawiam
> Pusia

bardzo ci dziekuje za zaangazowanie, i nadal podtrzymuje swoja oferte, choc
trema mnie nie opuszcza.

skrzacik dziekujacy

8. Data: 2005-06-29 14:31:08

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedziemy ?. Hej Roman
>
>  "Nadzieja to matka tych,ktorzy mają odwagę rzucać swe myśli w daleką

+ + Nie zgłaszałam się gdyż uważam,że nie jestem perfekt w jednej
konkretnej diedzinie robótek ręcznych.. haftuje.szydełkuje,robię na
drutach,szyję i tak wszystkiego po trochu a nie chciałabym popełnić publicznej
gafy w przypadku " specjalistyznego"pytania.Chetnie pomogę. Po zakończeniu
zerówki,przedszkola.komersu,zakończenia podstawówki,absolutorium i wynikarch
matur mam nadzieję na częstsze zaglądanie do grupy a przede wszystkim czas ma
moje hobby... a tak na marginesie od 3 tygodni bawię się w
ornitologa ,wieczorami siedzę z lornetką i obserwuje rodzinkę sów
uszatych,które zamieszkały 60 metrów od mojego donmu a mieszkam w centrum
miasta ( 2 dorosłę i 4 małe) a aby usnąć to pół szybkiego kufelka piwka
wystarczy.. oj chyba to wszystko nie na temat ale nie kasuje gdyż musiałam
się wygadać. Pozdrawiam Urszula z Leszna

9. Data: 2005-06-29 15:17:03

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
Sadzilas, ze wszystkie nagle rzuca
> wszystko, co maja, przyjada z calej Polski (surprajs, nie kazdy mieszka w
> Wawie), zeby sie tylko pokazac w tv?

Oj, Theli, niech Cię wyściskam.
Ja to bym sobie nawet wystąpiła w tv, czemu nie, mogłabym nawet moje robótki
przytargać ze sobą, ale... bo to ja wiem, jak to będzie u mnie za pół roku
lub dalej wyglądało? Jeszcze miesiąc temu nie stać by mnie było na bilet do
Wawy, zresztą pal sześć finanse, może bym nawet od kogoś pożyczyła, ale co
ja bym z dwójką dzieci na ten czas zrobiła (mąż niestety pracuje całymi
dniami, a innej opieki brak) ? I inne jeszcze taki mam drobne przeszkody,
więc co z tego, że bym chciała do tv, skoro po prostu nie mogę sobie na to
pozwolić? Więc pytam - czemu tu się krzyczy na takie jak ja?

Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

10. Data: 2005-06-30 08:46:51

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie mogę sobie na to pozwolić? Więc pytam - czemu tu się krzyczy na takie

nikt na ciebie nie krzyczy, naprawde.
a rozmowy w toku nagrywane sa w krakowie, co pewnie i tak nie zmieni tematu,
ze nie mozna dzieci odlozyc na polke na jeden dzien zbys mogla przyjechac do
nas na nagranie i wszyscy to rozumiemy.
chociaz moznaby pokombinowac, na przyklad: tatus+dzieci ida poogladac wawel
i smoka, potem np. do parku wodnego i do kina na "film cos pan jeszcze nie
widzial" a mamusia w tym czasie bierze udzial w nagraniu.
co ty na to?

skrzacik krakowski

OT - Serwer grupy dyskusyjnej
[Gdzie] pudelko/przybornik we Wroclawiu?
[szukam] drzewka kwiatowe Marie Barber
zaupełnie nie na temat- tragedia
[szydelko] spodnie !