Do wszystkich osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa

1. Data: 2005-07-04 19:12:41

Temat: Do wszystkich osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa
Od: "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zaprszam do kontaktu wszystkie osoby zainteresowane tematyką badań Marsa,
które chciałby pomóc w organizacji imprez popularno-naukowych, projektów
badawczych, technicznych i medialnych związanych z badaniami Marsa i
perspektyw udziału w nich Polaków. Jedne, czego tak naprawdę potrzeba to
otwarty umysł i trochę zapału. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, w tym
osoby kompetentne w dziedzinach takich jak: biologia, gografia, geologia,
astonomia, fizyka, inżynieria, informatyka, antropologia, socjologia,
medycyna, chemia, ekonomia, prawo, archiwistyka, dziennikarstwo, media oraz
wielu innych, a także studenci i uczniowie oraz osoby po prostu
zainteresowane tematem.
Proszę o kontakt na grupie oraz mailowy - tymi samymi drogami udzielę
informacji o możliwościach działalności.

Pozdrowienia

Mateusz Józefowicz
Mars Society Polska - Toruń

2. Data: 2005-07-04 19:48:51

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> napisał w
wiadomości news:dac20r$lm0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Proszę o kontakt na grupie oraz mailowy - tymi samymi drogami udzielę
> informacji o możliwościach działalności.

jestem szczegolnie zainteresowany zielona wiwisekcja marsjanek.
zapewnisz mi to

pozdro
ape

3. Data: 2005-07-04 20:07:32

Od: "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Proszę uściślij. Marsjanie są trójpłciowi.

mj

4. Data: 2005-07-04 20:10:22

Od: pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jesteśmy trójpłciowi :/

5. Data: 2005-07-04 20:18:19

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> napisał w
wiadomości news:dac57n$bsr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Proszę uściślij. Marsjanie są trójpłciowi.

dla dobra nauki moge:
1. ciac wszystkie plcie
2. odpowiadac na odpowiedzi nad postami

pozdro
ape

6. Data: 2005-07-04 20:26:17

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pihont" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie jesteśmy trójpłciowi :/

kolega tez z marsa?

pozdro
ape

7. Data: 2005-07-04 20:26:33

Od: "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> napisał w
> [...]

Cięcie cięciem, a co ze sklejaniem? :-)

8. Data: 2005-07-04 20:37:23

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> napisał w
wiadomości news:dac6bb$ik5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Cięcie cięciem, a co ze sklejaniem? :-)

znam sie na witrazach, wiec spokojna glowa ;-)

pozdro
ape

p.s. zawsze mozna uzyc kropelki lub osmiorniczki :P

9. Data: 2005-07-11 04:49:39

Od: "Mateusz Józefowicz" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdro
> ape
>
> p.s. zawsze mozna uzyc kropelki lub osmiorniczki :P

A tak swoją drogą, uważasz że nie ma tu miejsca na taki temat?
pozdr
mj

Do wszystkich osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa
wycinanie migdałków
Do osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa
kamienie żółciowe
skierowanie na morfologię_jak długo ważne?