Do wyborców Komorowskiego.

1. Data: 2015-05-17 12:02:40

Temat: Do wyborców Komorowskiego.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli zrobicie go prezydentem, to (z racji obowiązującego prawa) będzie to
jego OSTATNIA kadencja, więc wszystkie teraz dawane obietnice potraktuje on
równo i sprawiedliwie... do kosza.
Widac to już po tym, jak nimi sypie - jak z rękawa!

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

2. Data: 2015-05-17 14:24:31

Temat: Re: Do wyborców Komorowskiego.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> równo i sprawiedliwie... do kosza.
> Widac to już po tym, jak nimi sypie - jak z rękawa!

Masz z tym jakiś problem? Chcesz o tym porozmawiać?

3. Data: 2015-05-17 15:03:17

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-05-17 12:02, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
> Masz z tym jakiś problem? Chcesz o tym porozmawiać?

Ja wam mogę obiecać dużo więcej ale i tak wygra Komorowski.

4. Data: 2015-05-17 15:23:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-17 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja wam mogę obiecać dużo więcej ale i tak wygra Komorowski.

Ale ciebie to raczej o uderzenie gorąca nie podejrzewam.

5. Data: 2015-05-17 18:12:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wybierzmy Dudę! Będzie to NASZA ostatnia kadencja. He he.

Mam jakieś takie wręcz przekonanie, że wybór Komorowskiego bedzie naprawdę
ostatnim wyborem na długie lata

--

Chiron

6. Data: 2015-05-17 18:14:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> przynajmniej jeden uczciwy i przewidywalny :

Przewidywalny do bulu. Uczciwy? Jajcarz z Ciebie

--

Chiron

7. Data: 2015-05-17 18:15:07

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
> obietnice potraktuje on równo i sprawiedliwie... do kosza.
> Widac to już po tym, jak nimi sypie - jak z rękawa!

Tu jest jakis logiczny ciag przyczynowo skutkowy czy tylko takie ogolne
ikselkowanie?

8. Data: 2015-05-17 18:46:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> równo i sprawiedliwie... do kosza.
> Widac to już po tym, jak nimi sypie - jak z rękawa!

Wybierzmy Dudę! Będzie to NASZA ostatnia kadencja. He he.

Ewa

9. Data: 2015-05-17 19:42:54

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2015-05-17 20:11:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Tu jest jakis logiczny ciag przyczynowo skutkowy czy tylko
> takie ogolne ikselkowanie?

To jest podpucha wyborcza od Ikselki skierowana do tych tępych.
Bo Ci mądrzejsi od dawna nie łapią się na kiełbasę wyborczą
bo w praktyce prawie nikt obiecanej kiełbasy *po* wyborach
nie dostarcza, więc nie ma co wybierać ze względu na obietnice.

Atmosfera tamtych czasów
Dama i rycerz 3-]
Staniszkis o kandydatach na prezydenta.
Do czlonków Komisji Wyborczych! - System informatyczny PKW MOŻNA odrzucić!
stronka p.s.psychologia