Do zmywarek lepiej stosować tabletki...

1. Data: 2002-10-01 05:21:11

Temat: Do zmywarek lepiej stosować tabletki...
Od: "Babinicz" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy proszek? Tabletka jest prosta w użyciu ale pozbawia nas możliwości
regulacji soli oraz stonia nabłyszczania, problemem też jest wstępne mycie
które bez niewielkiej ilości proszku sprowadza się jedynie do moczenia
naczyń! Wydaje mi się że łatwosć użycia tabletki pozbawia nas tego co
najważniejsze, czyli jakości mycia naczyń.
Pozdrowienia Andrzej

1. Data: 2002-10-01 07:23:04

Temat: Re: Do zmywarek lepiej stosować tabletki...
Od: "Leszek Król" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Babinicz" <a...@s...pl> wrote in news:anbgf8$dge$1@news2.tpi.pl
(pl.rec.kuchnia):

> czy proszek?
Wlasciwie sam sobie odpowiedziales ;-) Jedyna korzysc wynikajaca ze
stosowania tabletek - w sumie pozorna - to czas. Reszta przemawia za
proszkiem, sola i nablyszczaczem oddzielnie.

--
(-) Leszek Król
Slowa bez kontekstu zyja wlasnym zyciem. (c) LK 2002

1. Data: 2002-10-01 07:40:34

Od: "Babinicz" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda pytałem ale odpowiedzi które otrzymałem nie utwierdziły mnie
jednoznacznie w przekonaniu o wyższości "P" nad "T"
Proszę o wyrozumiałość a znudzonych przepraszam.
Andrzej

1. Data: 2002-10-01 07:51:24

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-01 09:33:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda pytałem ale odpowiedzi które otrzymałem nie utwierdziły mnie
> jednoznacznie w przekonaniu o wyższości "P" nad "T"
> Proszę o wyrozumiałość a znudzonych przepraszam.
> Andrzej

Nie ma wyższości takiej o jakiej piszesz. Nie wszystkie tabletki zawierają
jednocześnie sól i nabłyszczacz. Ja stosuję takie, które nie zawierają i sól
i nabłyszczacz dozuję oddzielnie.
Natomiast znam doskonale wyższość tabletek nad proszkiem - tabletki,
podobnie jak żele do zmywarek nie pylą się - używając tabletek nie dostaję
ataków kaszlu, a przy proszku było to w 100% przypadków dozowania - zawsze
się coś unosiło w powietrzu.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-01 15:08:50

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:anbq94$k4j$1@news.onet.pl...

> [...]
> ataków kaszlu, a przy proszku było to w 100% przypadków dozowania - zawsze
Ja używam tabletek bez nabłyszcza o bez soli. Zmywanie jest o.k.
Nie zdażyło mi sie wyciągnąć nie umytych naczyń.

pozdr
Ania

1. Data: 2002-10-01 18:40:15

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przepraszam jaką masz wodę??
Artur.

1. Data: 2002-10-07 08:30:19

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam tabletek bez nabłyszcza o bez soli. Zmywanie jest o.k.
> Nie zdażyło mi sie wyciągnąć nie umytych naczyń.

Tabletki z sola to proba wyciagania pieniedzy od klientow; sol ma byc w
zasobniku i regenerowac
zloze jonitowe, inaczej to nie zadziala. Poza tym ilosc soli w takiej
tabletce jest symboliczna, moja zmywarka
zuzywa (wode mam niestety twarda i musialem podkrecic) 2kg na 2-3 tygodnie.
Poza tym tabletka nie daje mozliwosci dozowania ilosci preparatu. Dlatego
proszek (oczywiscie dobrej firmy - ja
uzywam od lat Calgonit). A najlepszy jest żel tylko ostatnio jakby zniknął
ze sklepów.

Przemysław

1. Data: 2002-10-07 08:42:08

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemyslaw" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> A najlepszy jest żel tylko ostatnio jakby zniknął
> ze sklepów.

Podobno coś było nie tak, że się osadzał czy cuś...

1. Data: 2002-10-07 10:16:36

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:anrhfo$atp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Przemyslaw" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Podobno coś było nie tak, że się osadzał czy cuś...

Dwa lata używałem żel Calgonit i nic mi sie nie osadziło. Może się osadzał
tym, co nie czyszczą maszyny.
Jest taki specjalny preparat i raz na 2-3 miesiace należy go użyć. Poza tym
sitka, filtry i wirniki też należy
regularnie czyścić i odkamieniać (niestety woda z u nas żadko spełnia
normy).
No coż, liczę na powrót żelu a póki co używam proszku.

Przemysła

Gdzie kupic krolika (Warszawa)?
przepis na cynamonowe ciastka
Po nigeryjsku czyli jak?