Re: Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !

From: "K." <konrad-w[wytnijto]@hot.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !
Date: Sun, 17 Oct 2004 19:53:47 +0200

Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:Xns9585BE6713016nannwppl@193.42.231.152...

> Ile powinna siusiac szesciolatka ? Robimy dzisiaj dobowa zbiorke
> moczu i od godz 8 rano (wtedy poszlo pierwsze siusiu do kibelka) Zuza
> nasiusiala tylko raz !! I to nie wiecej jak jakies 150 ml ! Moze sie
jeszcze
> uzbiera, zachecamy do picia, przypominamy, ze jak bedzie chciala siusiu to
ma
> zameldowac....nie mam pojecia czy ten typ tak ma, czy ona (moze nawet
> nieswiadomie) wsytzymuje dzisiaj ???

Po to jest dobowa zbiorka moczu zeby to wszystko ustalic wiec po cholere
jeszcze zachecac do picia i dodatkowo nawadniac?????????? Tak miedzy nami to
i tak dluzej niz 24 godz. nie wstrzyma moczu - zadzwonil dzwoneczek?? ROTFL
Zaden zdrowy czlowiek nie jest w stanie wstrzymac mocz dluzej niz
kilkanascie godz...

Wiec rada wujka Konrada: Nic nie robic tylko zbierac normalnie mocz.

K.