Re: Dobra!

From: "Bluzgacz" <p...@w...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dobra!
Date: Wed, 5 Dec 2007 01:02:48 +0100

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:19mbad4qpza03$.1gcktrnhw0hcy$.dlg@40tude.net...

> Bądź cicho - nawet na hotel cię nie stać, wieSZCZU, a co dopiero na
> ana-lizę, którą tu uprawiasz.

Wy na wschodzie wartosci pieniadza nie znacie ani nie szanujecie - co po
czesci tlumaczy twoje bezrobocie.
Tutaj, na Zachodzie mentalnosc nie byla ksztaltowana przez nieudacznikow,
ktorzy planowali kolejne nieudane powstanie i porywanie sie z motyka na
slonce, ale swoje cele realizowali dlugofalowo i skutecznie jak widac
(Powst. Wielkopolskie - jedyne udane).
To byla walka ekonomiczna, przez ten czas zmienila sie mentalnosc, a wy
wciaz chlaliscie i zastanawialiscie sie co zrobic - kiedy tu sie cos robilo.
I trzeba byc ograniczona kuchta i praczka, zeby pierdolic o hotelu, ktorego
nie oplacalo mi sie wynajmowac na 6-8 godzin kretynko bez szkoly - o czym
pisalem i KAZDY na tej grupie wie, wiec nie rob z grupowiczow psp idiotow,
tylko po to, zeby mi dowalic, bo wlasnie sie pograzylas.
Tym argumentem (brakiem argumentu) potwierdzilas tylko, to co wiadomo od
dawna - jak ci zabraknie czegos do odpyskowania, to jedziesz po najnizszej
linii oporu, nawet za cene sprzedania klamstwa, prawdziwy troll.....
Aha, nie zapomnij moze wskazac jeszcze moich bledow ortograficznych, moze
warto dojebac mi za brak polskiej czcionki?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com