Dobra!

21. Data: 2007-12-04 22:36:03

Temat: Re: Dobra!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:mtctzlpcbwq9$.116002m6q7h68$.dlg@40tude.net...

> Jasne, że Google, przecież całego tekstu nie pamiętam!
A co to [kogo] było? Bo nie podpisałas-zlinkowałaś...

> A jeśli nie to, no to tylko "Seksmisja" lub monolog Gargamela ze "Smurfów"
> :-)))
> Zresztą - czy to takie ważne?

Dla ciebie BEZCENNE!
Bo może cię ponownie
zagonić do LEKTURY! ;P

22. Data: 2007-12-04 22:42:26

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz błagam o to
> dlatego tu nikogo
> ważnego już nie ma
;P

Nie żartuj :)

Nagash

23. Data: 2007-12-04 22:48:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ;P
>
> Nie żartuj :)

Fakt. Ja jestem!
Ty się liczysz?
;)

24. Data: 2007-12-04 22:51:41

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Dec 2007 23:33:22 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wręcz błagam o to
> dlatego tu nikogo
> ważnego już nie ma
> ;P

No dobra, znowu jest(em), na Twe usilne prośby, niewyartykułowane słownie,
lecz sugestywnie :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

25. Data: 2007-12-04 22:54:08

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Dec 2007 23:36:03 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co to [kogo] było? Bo nie podpisałas-zlinkowałaś...

Osiecka albo co. Jakaś stara piosneczka.
Spytaj Radeckiego tu, bo ja nie wiem, skąd ją znam:
http://basiaacappella.wordpress.com/2007/06/27/podro
ze-ksztalca/

> Dla ciebie BEZCENNE!
> Bo może cię ponownie

Coooo? Tylko nie DM!

> zagonić do LEKTURY! ;P

Ostatecznie mogę na chwilę się zmusić, bo akurat niczego ciekawego nie mam
do czytania... za wyjątkiem zbioru zadań maturalnych z matematyki ;-P

26. Data: 2007-12-04 22:56:53

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Zdajesz sobie sprawę, że to można rozumieć jako trolling ?

Przy okazji Sky dam ci radę, którą zgaduję znasz - "Nie oceniaj po
pozorach".

Nagash

Nagash

27. Data: 2007-12-04 23:08:56

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Dec 2007 23:56:53 +0100, Nagash napisał(a):
> Zdajesz sobie sprawę, że to można rozumieć jako trolling ?
> "Nie oceniaj po
> pozorach".

...tylko po-ozorach....
:-PPPPPPP

Nie bydź taka nadęta, bo nie będziesz wzięta //pod uwagę ;-)

28. Data: 2007-12-04 23:12:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałem cię na myśli
> ale skoro tak się napra
> szasz to w czym ci mogę
> służyć? W ćwiczeniu FM?
> ;)

Ja się napraszam???
A kto polazł na kuchnię i w jakim celu? Hę?
Mogę sobie iść - znowu będziesz płakał, że się wszyscy (bo nudno tu z Tobą
samym) wynieśli :-)

A FM - co to?

29. Data: 2007-12-04 23:12:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No dobra, znowu jest(em), na Twe usilne prośby, niewyartykułowane słownie,
> lecz sugestywnie :-)

Nie miałem cię na myśli
ale skoro tak się napra
szasz to w czym ci mogę
służyć? W ćwiczeniu FM?
;)

30. Data: 2007-12-04 23:12:48

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote in message

Zamkniesz ten ryj i przestaniesz w koncu odpisywac trollom glupia pizdo?
Jak masz problem to poczytaj w googlach co te jelopy pisza i jak bedziesz
mial jeszcze watpliwosci to wykurwiaj.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

Czy naprawdę muszę...
ZBYTECZNIE...
badanie
SKONCZYL SIE...
czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)