Dobry proszek do prania - jaki?

1. Data: 2006-04-23 11:04:22

Temat: Dobry proszek do prania - jaki?
Od: Allegrowicz <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może dobradzicie jakiś dobry (nie musi byc koniecznie w dobrej cenie)
proszek do prania? Mam trochę bardzo dobrych, markowych ubrań i nie
chciałbym ich zniszczyć.

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-23 17:57:30

Temat: Re: Dobry proszek do prania - jaki?
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszek do prania? Mam trochę bardzo dobrych, markowych ubrań i nie
> chciałbym ich zniszczyć.

Dosia:)

JR

3. Data: 2006-04-23 19:05:45

Od: Six <6...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Allegrowicz wrote:

> może dobradzicie jakiś dobry (nie musi byc koniecznie w dobrej cenie)
> proszek do prania?

najlepszy jest OMO
--
pozdrawiam

Jacek

4. Data: 2006-04-24 05:54:06

Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Allegrowicz" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> może dobradzicie jakiś dobry (nie musi byc koniecznie w dobrej cenie)
> proszek do prania? Mam trochę bardzo dobrych, markowych ubrań i nie
> chciałbym ich zniszczyć.

Persil, plyn Perla woolite. Przed wlozeniem do pralki ubrania na lewa
strone, wszystko pozapinac. Ostatecznie prac recznie.

--
pozdr Z.

5. Data: 2006-04-25 08:01:05

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Allegrowicz" napisał w wiadomości

> może dobradzicie jakiś dobry (nie musi byc koniecznie w dobrej cenie)
> proszek do prania? Mam trochę bardzo dobrych, markowych ubrań i nie
> chciałbym ich zniszczyć.

Od wielu juz lat uzywam zelu do prania (ostatnio persil sensitive)
Po pierwsze gel wyplukuje sie z ubran duzo lepiej, niz tradycyjny
proszek do prania, po drugie jest lagodny dla rak
- mam alergie ;)
A rzeczy na ktorych nam zalezy
najlepiej prac recznie (lub wybrac taka opcje w pralce)

Patka
co prac bardzo lubi.

gres+panele ścienne
połączenie pokoju dziennego z pokojem do pracy
cena mieszkania w 86 roku
BALKON PĘKA - podejście drugie
Połączenie paneli podłogowych z terakotą.