Dobry wieczor

1. Data: 2003-04-10 21:15:26

Temat: Dobry wieczor
Od: " Agnieszka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Jestem nowa na liscie i spiesze doniesc, ze lista jest swietna. Bardzo mila
atmosfera, kopalnia informacji.
Haftuje od wielu, wielu lat z dluzszymi i krotszymi przerwami. Haft
krzyzykowy, bo takim sie posluguje, to moja wielka pasja.
Mieszkam w Lodzi. W naszym pieknym miescie mialy miejsce dwie ogolnopolskie
wystawy haftu krzyzykowego w Muzeum Wlokiennictwa. Bylam w pewnym sensie
wspolorganizatorka pierwszej z nich. Od roku przy muzeum dziala pierwsze
zarejestrowane w sadzie Stowarzyszenie Milosnikow Haftu, ktore bylo
wspolorganizatorem drugiej wystawy. Trzecia wystawa odbedzie sie dopiero w
2005 roku, poniewaz w przyszlym roku Muzeum bedzie obslugiwalo
Miedzynarodowe Triennale Tkaniny Artystycznej i dla naszych haftow zabraknie
miejsca :o(.
Obecnie trwa kurs haftu i jest do obejrzenia malenka wystawka Wielkanoc-
Wiosna, na ktorej sa prezentowane prace czlonkin naszego stowarzyszenia i
kola frywolitek. Zapraszam bardzo serdecznie.
pozdrawiam, Agnieszka

1. Data: 2003-04-11 06:15:08

Temat: Re: Dobry wieczor
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko - wreszcie się udało !!!!
Witam oficjalnie - rozgość się proszę :)))

Magda

1. Data: 2003-04-11 07:51:57

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie i cieplutko :))))

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-04-11 08:32:33

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiosna, na ktorej sa prezentowane prace czlonkin naszego stowarzyszenia i
> kola frywolitek. Zapraszam bardzo serdecznie.

Witaj, Agnieszko
Szkoda, że nie znałam Cię wcześniej! Byłam na otwarciu tej wystawy, bardzo mi
się podobało. No to do nastepnej, w 2005!
Pozdrawiam z Krakowa, Ewa

1. Data: 2003-04-11 18:28:56

Od: " Bo" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor,

to moze wygladac na jakis desant lodzki a jest zwyczajna reakcja lancuchowa
(jedna baba drugiej babie). No wiec ja tez jestem z Lodzi, mam na imie Bozena
i szyje.
Zamiast opowiadac co, zapraszam do mojego albumu :-)

http://www.picturetrail.com/bozenawojtaszek

Pozdrawiam,
Bo

1. Data: 2003-04-11 19:22:35

Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to moze wygladac na jakis desant lodzki a jest zwyczajna reakcja
lancuchowa
> (jedna baba drugiej babie). No wiec ja tez jestem z Lodzi, mam na imie
Bozena

I jeszcze jedna Lodzianka! :) Ale sie ciesze :) Witam serdecznie na grupie.

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-11 19:43:14

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No wiec ja tez jestem z Lodzi, mam na imie Bozena
> i szyje.
> Zamiast opowiadac co, zapraszam do mojego albumu :-)

> [...]

No cóż, twoje prace są wspaniałe. Witaj u nas
Jandulka

1. Data: 2003-04-13 20:49:34

Temat: Odp: Dobry wieczor
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bo <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych .
> Zamiast opowiadac co, zapraszam do mojego albumu :-)
> http://www.picturetrail.com/bozenawojtaszek

Oj, a jest na co popatrzec ! :-)

Mam pytanie o robienie takich aplikacji - bo to aplikacja, nie patchwork,
prawda?
http://www.hand-dyedfibers.com/gallery/album11/ginko
angel2

Aniolek ma podwiniete brzegi i jest doszyty tak precyzyjnie przy brzegach,
ze nic nie wystaje? Bo zaczne podejrzewac, ze to fotomontaz ;-)))
No i jak to jest?

pytajaca i pozdrawiajaca Ilona

1. Data: 2003-04-14 04:57:06

Temat: Re: Odp: Dobry wieczor - aniolek
Od: " Bo" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie o robienie takich aplikacji - bo to aplikacja, nie patchwork,
> prawda?

Tak, ja glownie robie aplikacje ale czesto sa one na patchworku (czyli tlo
jest pozszywane z kawalkow)

> [...]
>
> Aniolek ma podwiniete brzegi i jest doszyty tak precyzyjnie przy brzegach,
> ze nic nie wystaje? Bo zaczne podejrzewac, ze to fotomontaz ;-)))

Z aniolkiem jest jeszcze inaczej - raczki, nozki, skrzydelka i glowka sa ..
namalowane :-) Sukienka i wloski sa nahaftowane (fikusnymi nitkami) a calosc
jest przepikowana (z ocieplaczem w srodku). Lisc ginko jest aplikowany. Nie
ma fotomontazu, to wszystko jest naprawde :-)

> pytajaca i pozdrawiajaca Ilona
Pytaj ile wlezie, pozdrawiam rowniez,
Bo

1. Data: 2003-04-14 12:03:27

Temat: patchworki [bylo: Dobry wieczor - aniolek]
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bo <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

Ha, tak w wyobrazni to ja juz wyprodukowalam setki potworkow. Wlasnie takie
(potworek z aplikacja ) sa moimi ulubionymi.
Jestes mi winna 1 caly wieczor :-))) , bo caly spedzilam w Twoich galeriach.

angel2

> Z aniolkiem jest jeszcze inaczej - raczki, nozki, skrzydelka i glowka sa
..
> namalowane :-)

Wiedzialam, ze to jakis podstep :-) Jakie to farbki? Pytam konkretnie.

> Sukienka i wloski sa nahaftowane (fikusnymi nitkami)

Wlasnie widzialam te fikusne nitki. Och, ten wstretny, zgnily zachod !:-) Ze
tez u nas nie ma takich roznych cudownosci - tasiemek, wstazek, nitek
wszystki tak ladnie zafarbowane, rozne faktury ... A moze jest u nas. Albo
znasz jakies domowe sposoby , Pani Artystko?

> a calosc
> jest przepikowana (z ocieplaczem w srodku)

a czy pod aniolkiem jest grubsza warstwa takiego ocieplacza, ze on bardziej
wypukly od reszty ?

> Pytaj ile wlezie, pozdrawiam rowniez,

No to czuje sie zachecona :-)

http://www.hand-dyedfibers.com/gallery/album10/snowf
lakes9?full=1
Oczywiscie platki sniegu. Cudownosci! Wezmy to zblizenie- czy te brazowawe
plamki sa po prostu namalowane? Jesli tak, to jak to zrobic, by byly one
takie wlasnie rozmyte - sa malowane na mokrym materiale?

Po raz pierwszy takie 'inne' haftowanie widzialam na:
http://home.iprimus.com.au/ijerry/sharonb/stitchdict
/index.html
i tez mi sie podobalo

moje ukochane ostatnio, takie rzeskie, polaczenie kolorkow - poduszka
springtime (na czasie:-)
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=1
406026&uid=517431
I znowu niemal to samo pytanie - jak sie tak nierowno farbuje material?
Albo takie subtelne cieniowanie, jak w "coffee time"
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=7
22978&uid=517431 ?
Ojej, moglabym wiecej tych przykladow podawac, ale mysle, ze juz wiesz o co
pytam. Uchyl rabka tajemnicy :-)

pozdrawiam serdecznie
Ilona

ps: i witam serdecznie Agnieszke, autorke watku, ktorej sie tutaj z Bozena
rozpychamy troche :-)))

Mnóstwo wzorów i schematów
potrzebny wzor na firanke
Życie na Goraco-artykuł-czytały scie????
[OT] nareszcie znowu
do Krystyny [podopteryx@interia.pl]