Dobrych Swiat

1. Data: 2003-12-20 11:10:17

Temat: Dobrych Swiat
Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Życzę Wam wszystkim zdrowych, pełnych ciepła i radości Świąt Bożego
Narodzenia. Pogody ducha i promyków nadziei. Niech spełniają się marzenia.
Lech

2. Data: 2003-12-20 11:53:36

Temat: Re: Dobrych Swiat
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

I ja się dołączam,

Prawdziwie radosnych
Świąt Bożego Narodzenia
oraz
uśmiechu i radości
na każdy dzień Nowego Roku

--
Do usłyszenia
Sylwia Kakolewska e...@i...org.pl

3. Data: 2003-12-20 13:40:55

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez zycze wszystkiego wszystkim dobrego.
Chociaz sadze ze Swieta sa przykrym momentem dla osob niepelnosprawnych,
chodzi o czesciowo samotnych i samotnych w sensie jak cos mi trzeba to
jestem.

Użytkownik "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:bs1dg3$i4k$1@atlantis.news.tpi.pl...

4. Data: 2003-12-20 14:16:10

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> napisał w wiadomości
| Życzę Wam wszystkim zdrowych, pełnych ciepła i radości Świąt Bożego
| Narodzenia. Pogody ducha i promyków nadziei. Niech spełniają się marzenia.
| Lech

dziękuję i nawzajem, a także miłości bliskich i dalekich
http://hotbar.com/Scripts/Utils/flashCardViewer_new.
asp?url=120103/120103_ecI3.swf&W=480&H=455&BG=120103
/120103_ecI3_bg.gif

5. Data: 2003-12-20 20:47:45

Od: EDI <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> napisał w wiadomości

Ta, fajnie było by gdyby w tych dniach nikt nie był by samotny i mógł
się cieszyć z tych magicznych chwil Narodzenia Pańskiego

Wszystkim tego z całego serca MOCNO życzę.

ciepłych rodzinnych świąt pełnych radości i optymizmu na przyszłość
;-))

stEFan

PIT
ktos mowil o sprzedazy wozka Activ?