źle się dzieje

21. Data: 2004-03-26 09:05:47

Temat: Re: Dobrze się dzieje :)- netykieta
Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za duże litery przepraszam ale znajoma pozbyła się nornic w ten sposób nie
wiem na jakiej powierzchni buszują u ciebie ale stare sposoby najlepsze nie
będziesz chyba mordować takich ślicznych zwierzątek
Teresa

22. Data: 2004-03-26 10:34:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amelia napisał:
> Za duże litery przepraszam

To jak już przy netykiecie jesteśmy to proszę pisz pod postem i tnij,
tnij...

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2004-03-26 12:27:32

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> To jak już przy netykiecie jesteśmy to proszę pisz pod postem i tnij,
> tnij...
>
> Pozdrawiam
> Marta

O to samo chciałam prosić. Uprzedziłaś mnie. :)

Pozdrawiam
Bea

24. Data: 2004-04-19 19:54:16

Temat: Re: źle się dzieje
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Witaj GabiS!
W Twoim liście przeczytałem:

G> jestem strasznie zła na siebie. Złamałam silne postanowienie. Weszłam dziś
G> rano do Biedronki po serek i kupilam cebulki różowej lilii. Gdzie ja to
G> wsadzę żeby mi norniki nie zeżarły?!
Może do lodówki? Pod warunkiem, ze się zamyka. Innego miejsca nie
widzę :-)
Krzysztof Marusiński

I znowu deszcz :-(
Kreda na mech w trawniku?