Doby specjalista od zapalen stawow - Gorny Slask.

1. Data: 2008-08-03 10:08:56

Temat: Doby specjalista od zapalen stawow - Gorny Slask.
Od: "Miecio" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy znacie jakiegos specjaliste (najlepiej w okolicach Katowic), ktory bylby w
stanie sobie poradzic z problemem powracajacych co kilka miesiecy zapalen
stawow?

Pozdrawiam,
Miecio

2. Data: 2008-08-05 11:12:34

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 12:08, "Miecio" <h...@v...pl> wrote:
> [...]
> stanie sobie poradzic z problemem powracajacych co kilka miesiecy zapalen

Nie znam nikogo ze Śląska, ale wpierw wypadałoby zdefiniować, czy
zachodzi to na tle reumatologicznym lub metabolicznym (wtedy do
reumatologa), czy na tle ortopedycznym, np. co kilka miesięcy są
wyjazdy na wycieczki i wtedy stawy są bardziej obciążone (wtedy do
ortopedy).
Jeśli Pan napisze, co się dzieje, to może ktoś Panu poleci jakiegoś
lekarza.

3. Data: 2008-08-06 06:02:00

Od: "Miecio" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reumatologa), czy na tle ortopedycznym, np. co kilka miesięcy są
> wyjazdy na wycieczki i wtedy stawy są bardziej obciążone (wtedy do

Kilka lat temu mojemu ojcu pomogl irydolog. Jego rozpoznanie bylo
takie: "chora watroba powoduje zapalenia stawow"; "przepisal" ziola niby
leczace watrobe, ktore moj ojciec pil przez 3 miesiace i potem mial 4 lata
spokoju ze stawami. Teraz ziola juz nie dzialaja. Ostatnio problemy pojawily
sie po tym jak wypil 3 piwa, wiec byc moze watroba? Zrezygnowal calkowicie z
alkoholu ale problem samoistnie nie zniknal.
Lekarze do tej pory "leczyli" go srodkami przeciwzapalnymi (w tym Butapirazol)
i przeciwbolowymi np. Aleve, ktore tylko doraznie lagodzily objawy.
Chcialbym znalezc naprawde swietnego reumatologa, ktory zrobi wszystkie
badania i wyleczy to, co jest prawdziwie przyczyna tych problemow. Jestem
przygotowany na ew. sfinansowanie leczenia.
Pozdrawiam,
Miecio

Nowotwór paznokcia-(zdjęcia)czy ktoś sie z tym spotkał?????
Guzki na szyi -3 bolesne, uwypuklone
Odtrutka na plesn
Szum w uchu i zawroty glowy
bolacy staw biodrowy