Dodatki do zupy ziemniaczanej?

1. Data: 2004-11-05 12:22:14

Temat: Dodatki do zupy ziemniaczanej?
Od: "Malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
przed chwilą ugotowałam moim Mężczyznom pyszną aksamitną zupę ziemniaczaną.
Robiłam ją pierwszy raz w życiu ( w moim domu rodzinnym tej zupy nigdy nie
jedzono) i dlatego nie wiem czy stosuje się do niej przy podawaniu jakieś
dodatki (makaron, grzanki czy coś innego).Proszę Was o pomoc.
Pozdrawiam

Malina

1. Data: 2004-11-05 12:56:51

Temat: Re: Dodatki do zupy ziemniaczanej?
Od: "She" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie raczej się nie dodaje żadnych dodatków.

1. Data: 2004-11-05 14:13:39

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "She" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> U mnie raczej się nie dodaje żadnych dodatków.

Najważniejszy dodatek to skwarki z dobrej wędzonki...bez tego to lura nie
zupa

Marek

przetwory - bylo juz na pewno ale nie moge znalezc
Galareta
dieta
węgierki w rumie do.....?
sernik z ogorkami