Dofinansowanie rehabilitacji i wypoczynku przez starostwo powiatowe?!?

1. Data: 2001-06-26 15:02:03

Temat: Dofinansowanie rehabilitacji i wypoczynku przez starostwo powiatowe?!?
Od: "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze

Od lat nie byłem z małżonką na wypoczynku połączonym z rehabilitacją a tu
... dowiedziałem się, że można ze starostwa powiatowgo uzyskać częściowy
zwrot kosztów -- warunek: posiadanie uprawnień do zasiłku pielęgnacyjnego.

Przekazuję to jako informację do wykorzystania i proszę o więcej danych - o
ile ktoś ma.

Pozdrawiam

Andrzej

2. Data: 2001-06-26 17:16:29

Od: "Grzes" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przekazuję to jako informację do wykorzystania i proszę o więcej danych -
> ile ktoś ma.

w PCPR mozna uzyskac dofinansowanie ze srodkow PFRON na turnus
rehabilitacyjny (570zl na dziecko i 380zl na opiekuna) ale mysle ze jest juz
zbyt pozno aby to zalatwic ....pieniedzy na ten cel jest tak malo ze nie
pokrywaja one nawet w 50% wnioskow ktore sa skladane
niemniej prosze sie tam udac i zapytac, moze akurat...
choc o ile dobrze pamietam okres skladania owych wnioskow uplywa z dniem 30
kwietnia
wymagane dokumenty przy skaladaniu wniosku to (w przypadku dziecka)
zaswiadczenie o przyznaniu zasilku pielegnacyjnego i wniosek o przyznanie
tegoz zasilku (nonsens) mzl1b
dochod na jednego czlonka rodziny nie moze przekraczac ok 2200zl (dokladnie
nie pamietam)

pozdrawiam

grzes

3. Data: 2001-06-26 17:20:21

Od: "Grzes" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dochod na jednego czlonka rodziny nie moze przekraczac ok 2200zl
(dokladnie
> nie pamietam)
>
> pozdrawiam
>
> grzes

nalezy tez wypelnic wniosek, ktory otrzymuje sie w PCPR ...jedna jego czesc
wypelnia lekarz i to on decyduje czy na turnusie wymagana jest obecnosc
opiekuna

grzes

p.s. mysle ze o niczym nie zapomnialem:)))

ZUS ma czas na wypłatę renty?
programy na SamiSobie
padaczka
przywitanie i prosba