Domek na drzewie

11. Data: 2003-05-27 06:15:52

Temat: Re: Domek na drzewie
Od: "Gabriela Sakol" <g...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał > Witam !

> Chciałbym zbudować domek na drzewie (dla dzieci). Czy może ma ktoś jakieś
> doświadczenia.
>
> pzdr

Hej,
na spotkaniu Zbyszek Mazur pokazywał zdjęcia z miejsc zabawy swoich dzieci.
Poszukaj w archiwum kontaktu z Nim.
Gabi

12. Data: 2003-05-28 23:52:10

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

moja córka niedawno spadła z gruszy, nie było domku, tylko siedziały sobie z
kuzynką na gałęziach. Ma złamane dwa kręgi. Może gdyby był domek, toby nic sie
nie stało?

pozdr
Ania

13. Data: 2003-06-09 12:23:48

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tadeusz Smal wrote:
> za szczeniecych lat mialem z kumplami taki domek na drzewie
> na panderozie pozostawilem posrodku pola duza grusze
> aby zbudowac taki domek synowi
> ale on sie nie pali do tego pomyslu
Moze jednak zbuduj - nie zapomnij jednak podlaczyc tam internetu ;)

Pozdrawiam,
robal.

Zaniepokojony jestem...
Rukola