Domki z Piernika/pytania

11. Data: 2006-12-02 13:46:20

Temat: Re: Domki z Piernika/pytania
Od: Marzena <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Czy ktos bedzie w tym roku robil domki z piernika?

Tak - jak co roku :)

> Czy chcecie podzielic sie zdjeciami Waszych domkow na jakiejs stronie
> poswieconej temu tematowi?

Czemu nie - jak zrobię to Ci mogę podesłać fotki.
Tyle tylko, że moje domki to raczej nie domki przypominają...ale stodołę ;)
Ale dzieciakom się podobają, więc jak dla mnie i stodoła może byc :)

> Jesli chcecie, moze to byc strona pod egida prk, np. "p.r.k.
> przedstawia" i jak najwiecej zrodel, cytatow, informacji, zdjec
> nadeslanych, anegdot, itd. Czyz nie bylaby to fajna strona? Oczywiscie
> bez zadnych reklam, totalnie bezinteresowna. Kiedy? nie wiem, ale wkrotce.

A pewnie, ze fajna - chetnie bym tam zajrzała i obejrzała inne domki i
stodoły ;)

--
KOM TRAJA!
.::][ Marzena ][::.

12. Data: 2006-12-02 21:17:28

Od: "Bluemoonlavender" <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

kracz wrote:
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
> wiadomości news:12mv3mgi2nci089@corp.supernews.com...
>
> JAK SIĘ JEST TAKĄ WIEDŹMĄ JAK TY!

Wojtek Kracz? Andrzej Kracz? dlaczego mnie obrazasz?

MB

13. Data: 2006-12-03 16:44:15

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message
> Czy ktos bedzie w tym roku robil domki z piernika?
> Czy chcecie podzielic sie zdjeciami Waszych domkow na jakiejs stronie
> poswieconej temu tematowi?

Ja bede robila za tydzien, jak sie udadza, to chetnie sfotografuje,zeby sie
pochwalic.

> Bardzo bede wdzieczna - chcialabym zebrac mozliwie jak najwiecej
> materialow w nastepujacych jezykach, z ktorymi moge dac sobie rade:
> angielski, polski, niemiecki, francuski, wloski, hiszpanski.

Moge pomóc z niemieckim.

pozdr

cherokee

14. Data: 2006-12-03 17:37:27

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

cherokee wrote:

> Ja bede robila za tydzien, jak sie udadza, to chetnie sfotografuje,zeby sie
> pochwalic.
[...]
> Moge pomóc z niemieckim.
>
> pozdr
>
> cherokee

Dzieki serdeczne. Zglosze sie na priva ze szczegolami, gdzie przeslac fotki.
MB

15. Data: 2006-12-03 18:04:47

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki serdeczne. Zglosze sie na priva ze szczegolami, gdzie przeslac
> fotki.

Ok, to bŤdzie cherokee(malpa)o2(kropka)pl

pozdr

cherokee

16. Data: 2006-12-03 18:13:39

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji ciekawy link
http://members.nuvox.net/~zt.proicer/cakepict/gb/gb.
htm

pozdr

cherokee

17. Data: 2006-12-03 21:15:56

Od: "Elżbieta Wojtowicz" <e...@p...onet.XX> szukaj wiadomości tego autora

Cztery tygodnie temu zarobiłam ciasto. Leżakowało trzy tygodnie zanim
odpiekłam. Dzisiaj skleiłam domek( ma ładną bryłę), a w tygodniu będę
zdobić. Będzie piękny: z ogrodzeniem, studnią, żurawiem. Jak wszystko
wyjdzie po mojej myśli to się pochwalę. Szkoda,że nie wiedziałam jak zrobić
szybki. No cóż, na przyszły rok kupię landrynki. Elżbieta W
Użytkownik "kaskA" <k...@g...net> napisał w wiadomości
ps.com...

Magdalena Bassett napisał(a):
> Domki sa takie czarujace, mysle, ze kazdy kiedys w zyciu choc raz
> zachlystnal sie magia domku z piernika....
>
> Czy ktos bedzie w tym roku robil domki z piernika?

kiedys robilam i sie chetnie podziele fotka
nie jest to domek perfekcyjny, ale bylo sporo radosci wsrod dzieci,
ktore go dekorowaly

> Czy chcecie podzielic sie zdjeciami Waszych domkow na jakiejs stronie
> poswieconej temu tematowi?
gdzie wysylac? musze tylko zeskanowac
Kaska

18. Data: 2006-12-04 13:50:19

Od: "kracz" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluemoonlavender" <n...@b...com> napisał w
wiadomości

Wojtek Kracz? Andrzej Kracz? dlaczego mnie obrazasz?

Jagódko, to był komplement!

Szuflady w kuchni
Murzynek
Czekolada a kakao? Roznice sa czy nie?