Doradźcie...

1. Data: 2002-05-17 07:42:31

Temat: Doradźcie...
Od: "Parrots" <p...@p...onet.pl*nie_spamuj> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

Chciałbym posadzić przed blokiem ( pod oknami ) jakiś krzew. Nie bardzo wiem
który wybrać..
Miejsca jest sporo, jakieś 3x4 metry. Skłaniam się do jakiegoś, który przez
większą część roku jest "kolorowy". Nie bardzo się na tym znam, ale chyba by
tu opowiadała Róża, tylko jaki gatunek ?
Aha, na początku chciałem mieć ogródek, ale nie bardzo mam czas na jego
pielęgnację.

Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Andrzej

2. Data: 2002-05-17 08:15:06

Temat: Re: Doradźcie...
Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parrots <p...@p...onet.pl*nie_spamuj> napisał(a):

> [...]
>
> Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
> Andrzej
>
> Moja rada to jaśminowiec wonny. Co prawda liście ma zwykłe, zielone ale
pięknie kwitnie w czerwcu i jeszcze lepiej pachnie. Jest przy tyn rośliną
mało wymagającą, właściwie znosi wszystko nawet obgryzanie przez psa.
Ponieważ ma "zwykłe" liście więc jest też rośliną "złodziejoodporną" w
przeciwieństwie do np krzewów czerwonolistnych lub kolorowych.
Pozdrawiam, Ewa.

3. Data: 2002-05-17 13:07:57

Od: tomasz wos <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Nilsson napisał:

> [...]
> Ponieważ ma "zwykłe" liście więc jest też rośliną "złodziejoodporną" w
> przeciwieństwie do np krzewów czerwonolistnych lub kolorowych.

hej.
na jaśminowcu mogą się pojawić mszyce, co raczej często się zdarza... a
walczyć z mszycą pod blokami gdy się nie ma czasu....
Polecam Berberys thounberga odm. purpurowa
lub (jeden z najpiękniejszych wg mnie) berberysów - b. julianny
pozdrawiam

tomek-ogr

4. Data: 2002-05-17 15:49:06

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomasz wos" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..............> Polecam Berberys thounberga odm. purpurowa
> lub (jeden z najpiękniejszych wg mnie) berberysów - b. julianny

Ja też, kiedyś kojarzyłem nazwę z imieniem. Poprawnie: berberys Juliany.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2002-05-20 18:31:42

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tomasz wos" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ..............> Polecam Berberys thounberga odm. purpurowa
Swietny wybor o ile stanowisko polcieniste.
Pozdr
Gk

Energia za darmo!!!!
Pomóżcie, proszę , uratować rododendrona!!
Pila spalinowa
Z dedykacją dla Janusza
Rosa foetida-jak rozmnozyc?