Doradźcie jakiś dobry gabinet

1. Data: 2005-06-24 10:49:48

Temat: Doradźcie jakiś dobry gabinet
Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby wyrwać ósemkę i żeby nie robił tego jakiś partacz. W okolicach warszawy
a najlepiej w siedlcach by było. Z góry dzięki za pomoc.

2. Data: 2005-06-24 10:52:58

Temat: Re: Doradźcie jakiś dobry gabinet
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):
> Żeby wyrwać ósemkę i żeby nie robił tego jakiś partacz. W okolicach warszawy
> a najlepiej w siedlcach by było. Z góry dzięki za pomoc.

W Pruszkowie wyrwą więcej niż osiem ...

3. Data: 2005-06-24 13:54:24

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tommy di simone napisał
> W Pruszkowie wyrwą więcej niż osiem ...

Ale raczej nie z korzeniami.

pozdrawiam
Gosia

4. Data: 2005-06-24 14:10:18

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak macie pierdolić głópoty to nie piszcie. Myślę że są tu ludzie który mają
coś z sensem do powiedzenia.

5. Data: 2005-06-24 14:15:41

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał
> Jak macie pierdolić głópoty to nie piszcie. Myślę że są tu ludzie
> który mają
> coś z sensem do powiedzenia.

Nie wiem, czy nie zauwazyles, ale to wlasnie ja zwrocilam uwage
koledze tommi di simone, ze _pisze_ glUpoty. Bo rozumiem, ze chodzi Ci
o wyrwanie osemki z korzeniem.

Gosia

6. Data: 2005-06-24 14:29:38

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak więc Gosiu nie bierz tego do siebie :-) Wiesz tyle ludzi niepoważnych
sie spotyka na usenecie że to już paranoja i w końcu człowiekowi nerwy
puszczją.

7. Data: 2005-06-24 18:12:06

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):
> Jak macie pierdolić głópoty to nie piszcie. Myślę że są tu ludzie który mają
> coś z sensem do powiedzenia.

Mirek, nie gniewaj się. Nie chciałem cię urazić. To od tego cholernego
upału. Źle wywarzony żart.
Na pocieszenie powiem, że ząb mnie boli

8. Data: 2005-06-24 20:22:35

Od: "Ewa" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirek" <l...@w...pl> wrote in message
> Żeby wyrwać ósemkę i żeby nie robił tego jakiś partacz. W okolicach
> warszawy
> a najlepiej w siedlcach by było. Z góry dzięki za pomoc.

w Warszawie moge polecic dr Jacka Wojciechowskiego, przyjmue w Medicoverze
na Jan Pawła
tel. 95 96
Ewa

9. Data: 2005-06-24 20:40:32

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

10. Data: 2005-06-24 20:41:07

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż jestem dobrym człowiekiem i nie będę się cieszył że bliźniego ząb
boli :-)

NATURALNA MEDYCYNA CHIŃSKA
soczewki kontaktowe dla dzieci
Scharatany rzołądek a dieta
coma
lekarze sprzedani/kupieni nawet Ci z Leśnej góry!