Dorsz w porach

1. Data: 2004-11-03 10:04:06

Temat: Dorsz w porach
Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanalazlam ciekawy przepis: filety z dorsza zawijane w plaszczyk z liści pora.
Zrobiłam. Wygląda znakomicie efektownie, smakuje świetnie. Tylko jeden
problem : por jednak jest włóknisty.I jak się spożywa gotowe danie, to nitki
tak sie nieprzyjemnie ciągną....
Macie jakąś radę?

Qd porowata

1. Data: 2004-11-03 11:15:23

Temat: Re: Dorsz w porach
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Nov 2004 11:04:06 +0100, "qd"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>problem : por jednak jest włóknisty.I jak się spożywa gotowe danie, to nitki

moze te wewnetrzne liscie/czesci lodygi sa bardziej miekkie, czy
uzywalas tych czy bardzo zielonych?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-03 11:34:17

Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze te wewnetrzne liscie/czesci lodygi sa bardziej miekkie, czy
> uzywalas tych czy bardzo zielonych?
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Uzywałam części białej,po kolei od zewnątrz do wewnątrz, póki były dostatecznej
szerokości. Wszystkie były włókniste. Niby wiem, że por tak ma, że daltego
najlepiej go w cieniutkie paseczki kroić wówczas problem odpada. Ja tu
sprazylam kolejne kawałki, żeby były miękkie do zawijania, potem upiekłam,
wszystko cacy, ale te wlókna..
Qd porowata

1. Data: 2004-11-03 12:08:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Nov 2004 12:34:17 +0100, "qd"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>najlepiej go w cieniutkie paseczki kroić wówczas problem odpada. Ja tu
>sprazylam kolejne kawałki, żeby były miękkie do zawijania, potem upiekłam,

znaczy sie wyszla Ci dekoracja

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-03 13:55:19

Od: "Qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pierz
> K.T. - starannie opakowana
Rzekłaś.
Ale pomysł mi sie podoba, cokolwiek zawinięte w pory wygląda dośc atrakcyjnie,
a jeśc tego przecież się nie musi :)))

QD dzisiaj fasolka po bretońsku Krychy Ch.

1. Data: 2004-11-03 14:05:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Nov 2004 14:55:19 +0100, "Qd"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Rzekłaś.
>Ale pomysł mi sie podoba, cokolwiek zawinięte w pory wygląda dośc atrakcyjnie,
>a jeśc tego przecież się nie musi :)))
>
>QD dzisiaj fasolka po bretońsku Krychy Ch.

no popatrz, a u mnie wariacja na temat Boston baked beans czyli
podobne (ale z musztarda i melasa, no i wetre, po mojemu, troszke
skorki cytrynowej na koniec). Fasola zaslupia.....

Pierz, co mu sie nie chce pichcic dzis a ino na drutach robic
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-03 14:09:24

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> podobne (ale z musztarda i melasa, no i wetre, po mojemu, troszke
> skorki cytrynowej na koniec). Fasola zaslupia.....
>
> Pierz, co mu sie nie chce pichcic dzis a ino na drutach robic
> K.T. - starannie opakowana

OOOOOOO skórka cytrynowa! Tak tak tak, to jest pomysl, Piekny jas wymoczony i
gotowany pol dnia, juz brunatny od gotowania boczku majeranku i przecieru i dam
mu zapachu...
Jestes inspirujonca

qd zainspirowana

1. Data: 2004-11-03 14:27:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Nov 2004 15:09:24 +0100, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>gotowany pol dnia, juz brunatny od gotowania boczku majeranku i przecieru i dam

raczej zarumieniona (jak zasmazka)

pierz
K.T. - starannie opakowana

Niskokaloryczna salatka