Dostaje fiola chyba...

1. Data: 2009-11-05 19:48:38

Temat: Re: Dostaje fiola chyba...
Od: "tobi.as" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia pierdziasia pisze:

> ostro cie juz pojebalo jesli czujesz, ze to ja potrzebuje pocieszenia
> i ze to ty jestes do niego zdolna, wiesz?
> pocwicz lepiej ta laske,
> to moze w ten sposob uda ci sie choc ciut zasluzyc na spoleczne uznanie ;-)

kasia pierdziasia, poczytaj łaskawie zasady etyczne dot. wypowiedzi na
forum, i wróć się łaskawie do szkoły, bo i z ortografią i z interpunkcją
jest u ciebie kiepsko, jesteś zwyczajnie intelektualnym debilem
(przepraszam pozostałych uczestników forum za wyrażenie).

2. Data: 2009-11-06 12:15:36

Temat: Dostaje fiola chyba...
Od: Peter <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam szanownych grupowiczow,

pisze bo nie wiem juz co mam ze soba zrobic, od miesiaca jestem
bezrobotny, niby mam jakis tam plan co dalej, ale nie moge tego zaczac
realizowac,ciagle mysle ze i tak nic z tego nie bedzie, po co sie starac
itd, itp...unikam ludzi, spotkania z obcymi to dla mnie udreka, (ze
znajomymi wlasciwie tez) moje ostatnie zajecie bylo tez raczej niezbyt
zorientowane na kontakty z ludzmi, czuje ze staje sie odludkiem ktory
boi sie wszystkiego i wszystkich, juz nie wiem jak wyjsc z tego dolka,
wiem ze sa napewno gorsze problemy, jednak ja niemoge sobie z tym
poradzic...

poradzcie mi prosze cos.

Pozdrawiam
Piter

3. Data: 2009-11-06 12:22:25

Od: GABi <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peter pisze:

> poradzcie mi prosze cos.

Zrób sobie ten test i w razie czego skontaktuj sie; ze specjalista;:)

dhttp://www.psychologia.net.pl/testy.php?test=depres
jao lekarza.

4. Data: 2009-11-06 12:23:37

Od: GABi <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi pisze:

> Zrób sobie ten test

może teraz, bo coś mi się skopał;)

http://www.psychologia.net.pl/testy.php?test=depresj

5. Data: 2009-11-06 13:22:55

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 13:15, Peter <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> boi sie wszystkiego i wszystkich, juz nie wiem jak wyjsc z tego dolka,
> wiem ze sa napewno gorsze problemy, jednak ja niemoge sobie z tym

Ależ nawet tak nie myśl, że Twój problem, o którym piszesz jest mało
istotny i, że są ważniejsze. Owszem są, ale każdemu człowiekowi jego
problemy sa najistotniejsze.
Prawdopodobnie masz depresje i powinieneś pójść do psychologa bądź
psychiatry bo
tu nie ma kompetentnych ludzi by ci pomóc. A poza tym, nie można pomóc
człowiekowi przez
internet.Kontakt face tu face ma tę przewagę, że psycholog Cię
potraktuje poważnie - tutaj nie możesz na to liczyć na pewno nawet
jeśli trafisz na kogoś konkretnego .
Plącze się tu taki jeden ala psycholog, ale nie licz raczej na jego
pomoc bo jak Cie zdiagnozuje to qrna zapomnisz jak masz na imię.
Idź do specjalisty ...nie ty pierwszy i nie ostatni :)
____________
pozdrawiam
jilett :)

6. Data: 2009-11-06 16:39:58

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jilett pisze:

> [...]
> pomoc bo jak Cie zdiagnozuje to qrna zapomnisz jak masz na imię.
> Idź do specjalisty ...nie ty pierwszy i nie ostatni :)

buhahahahahaha...
blahara pociesza trola, tego jeszcze nie bylo!
zrob mu jeszcze laske glupia pizdo

--
Katharina von pierdziasia

7. Data: 2009-11-06 16:55:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" <t...@j...pl>

> może teraz, bo coś mi się skopał;)
>

> http://www.psychologia.net.pl/testy.php?test=depresj

Wyszło mi, że mam łagodną postać depresji bo podałem prawdę,
że nie chce mi się pracować. hahaha
Okazuje się, że lenia moża leczyć - tylko, że mnie się podoba
leniuchować.
Nierób (z wyboru)

8. Data: 2009-11-06 18:16:30

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
e.net...
> [...]
> sie wszystkiego i wszystkich, juz nie wiem jak wyjsc z tego dolka, wiem ze
> sa napewno gorsze problemy, jednak ja niemoge sobie z tym poradzic...

Znaczy sie, zostales zwolniony, jo ?
Jaka branza mniej wiecej ?

Rodzina jakas jest, czy tylko 'znajomi' ? Mieszkasz sam ?

9. Data: 2009-11-06 20:41:20

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2009-11-06 21:55:25

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jilett pisze:
> [...]

pocwicz lepiej ta laske,
to moze w ten sposob uda ci sie choc ciut zasluzyc na spoleczne uznanie ;-)

Re: Dybry
W ZASADZIE...
Co oznacza czarna wstążeczka w klapie?
taki wykres