Dostaje fiola chyba...

11. Data: 2009-11-07 11:07:59

Temat: Re: Dostaje fiola chyba...
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Peter napisa?:
> [...]
>
> pisze bo nie wiem juz co mam ze soba zrobic, od miesiaca jestem
> bezrobotny, niby mam jakis tam plan co dalej, ale nie moge tego zaczac
> realizowac,ciagle mysle ze i tak nic z tego nie bedzie, po co sie starac
> itd, itp...unikam ludzi, spotkania z obcymi to dla mnie udreka, (ze
> znajomymi wlasciwie tez) moje ostatnie zajecie bylo tez raczej niezbyt
> zorientowane na kontakty z ludzmi, czuje ze staje sie odludkiem ktory
> boi sie wszystkiego i wszystkich, juz nie wiem jak wyjsc z tego dolka,
> wiem ze sa napewno gorsze problemy, jednak ja niemoge sobie z tym

nie dostajesz fiola, jak czujesz to jeszcze reagujesz

--
bla

12. Data: 2009-11-07 12:13:01

Od: tomas <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peter pisze:
> [...]
> boi sie wszystkiego i wszystkich, juz nie wiem jak wyjsc z tego dolka,
> wiem ze sa napewno gorsze problemy, jednak ja niemoge sobie z tym

Zajmij sie jakims sportem.Przy okazji szukaj jakiejs roboty.
Np. poranny jogging , pozniej kawa i inaczej mozg pracuje.
Po poludniu np basen albo kawa z laska :)

13. Data: 2009-11-07 17:55:36

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

tomas pisze:

> Zajmij sie jakims sportem.Przy okazji szukaj jakiejs roboty.
> Np. poranny jogging , pozniej kawa i inaczej mozg pracuje.
> Po poludniu np basen albo kawa z laska :)

No niezłe rady. Niech dorzuci jeszcze siłownię co drugi dzień
koniecznie! No ale to po drugim śniadaniu, ale jeszcze przed obiadem. ;>
Tylko jest ryzyko, że jak mu sie spodoba taki przyjemny tryb życia to
nie będzie mu sie chciało szukać pracy.

STranger

14. Data: 2009-11-08 13:47:05

Od: tomas <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
> koniecznie! No ale to po drugim śniadaniu, ale jeszcze przed obiadem. ;>
> Tylko jest ryzyko, że jak mu sie spodoba taki przyjemny tryb życia to

Lepiej siedziec caly dzien na krzesle i szukac pracy.Polska mentalność
...Do tego fajki i piwo i narzekanie na zusy srusy

15. Data: 2009-11-08 14:24:54

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

tomas pisze:

> Lepiej siedziec caly dzien na krzesle i szukac pracy.Polska mentalność
> ....Do tego fajki i piwo i narzekanie na zusy srusy

Masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego?!
Przecież szczerze pochwaliłem i dodałem do programu siłownię.
A praca to rzecz nabyta, to nie sztuka się napracować za nędzne grosze.

STranger
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

16. Data: 2009-11-08 14:46:59

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

siej wiedze -> zbieraj dzialanie
siej zialanie -> zbieraj nawyk
siej nawyk -> zbieraj charakter
siej charakter -> zbieraj los

--
Katharina von pierdziasia

17. Data: 2009-11-08 14:48:08

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

siej wiedze -> zbieraj dzialanie
siej dzialanie -> zbieraj nawyk

18. Data: 2009-11-08 18:50:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
> koniecznie! No ale to po drugim śniadaniu, ale jeszcze przed obiadem. ;>
> Tylko jest ryzyko, że jak mu sie spodoba taki przyjemny tryb życia to

czy już ktoś zaproponował, żeby się wziął kurwa w garść?

19. Data: 2009-11-08 22:13:15

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> czy już ktoś zaproponował, żeby się wziął kurwa w garść?

Mnie jeszcze czasem zadziwia fakt, że tak trudno radzącemu pojąć, że IMO
jedyna rada- to delikatnie nakierować kogoś potrzebującego na terapię. To
tak, jakby ktoś np z zapaleniem płuc napisał, ze ma silną gorączkę od kilku
tygodni- i co ma zrobić, a grupowicze piszą mu o różnych cudownych sposobach
(bańki, nowy rodzaj antybiotyku, etc)- ale żaden nie zaproponuje: idź do
lekarza- my się nie znamy. Jeśli nawet jest tu lekarz- to i tak przez grupę
usenetową nie zdiagnozuje cię raczej- a stosując się do takich porad możesz
nawet trafić do piachu...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

20. Data: 2009-11-09 00:01:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> usenetową nie zdiagnozuje cię raczej- a stosując się do takich porad możesz

młody jesteś, to i zadziwiają cię takie pierdółki

Re: Dybry
W ZASADZIE...
Co oznacza czarna wstążeczka w klapie?
taki wykres