Dostosowanie mieszkan/adaptacja - pilne!

1. Data: 2003-06-29 14:56:12

Temat: Dostosowanie mieszkan/adaptacja - pilne!
Od: "Honoriusz" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,

Intersuje mnie informacja, gdzie w Internecie moge znalezc jakies 'ABC...'
dotyczące dostosowywania domu, mieszkania, gospodarstwa do potrzeb osób
niepełnosprawnych?

Za wszelką pomoc z góry dziekuje.

Honoriusz
h...@p...onet.pl

2. Data: 2003-06-29 15:25:17

Temat: Re: Dostosowanie mieszkan/adaptacja - pilne!
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Honoriusz pisze w news:bdmumc$t4l$1@inews.gazeta.pl

> Intersuje mnie informacja, gdzie w Internecie moge znalezc jakies 'ABC...'
> dotyczące dostosowywania domu, mieszkania, gospodarstwa do potrzeb osób
> niepełnosprawnych?

Nie wiem, czy w Internecie znajdziesz info, ale na pewno w
Merlinie można kupić książkę "ABC Dom bez barier". Książka
wprawdzie omawia wyłącznie duże meszkania (za duże jak na polskie
standardy MHO), ale zawiera mnóstwo sensownych, prostych
rozwiązań. Sama właśnie z niej korzystam. Polecam bardzo.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2003-06-29 16:01:38

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Intersuje mnie informacja, gdzie w Internecie moge znalezc jakies
'ABC...'

ABC - może to nie jest
sprobuj poszukać w np.
http://www.muratordom.pl/lazienki.html
--
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.idn.org.pl/users/mariat/

4. Data: 2003-06-29 21:21:56

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honoriusz" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dotyczące dostosowywania domu, mieszkania, gospodarstwa do potrzeb osób

Tu jest krotko i na temat:
http://aura.gda.pl/bariery/parametry.html

Troche odsylaczy zebrano tu: http://www.idn.org.pl/techno

Krzysztof Markiewicz

5. Data: 2003-06-29 21:26:48

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Markiewicz pisze w news:bdnla8$er1$1@atlantis.news.tpi.pl

> Tu jest krotko i na temat:
> http://aura.gda.pl/bariery/parametry.html

Jak klikam w te żółte bannerki, to "Nie można znaleźć strony". :
((

6. Data: 2003-06-30 07:21:36

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20030629232622.95D2.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...
> Krzysztof Markiewicz pisze w news:bdnla8$er1$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jak klikam w te żółte bannerki, to "Nie można znaleźć strony". :

Błąd w adresie. Zamiast .html jest .htm.
Spróbuj http://aura.gda.pl/bariery/lazienka/lazienka.html

--
Pozdrawiam.
Perła

7. Data: 2003-06-30 09:20:22

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl pisze w news:bdoofj$lnj$1@atlantis.news.tpi.pl

> Błąd w adresie. Zamiast .html jest .htm.
> Spróbuj http://aura.gda.pl/bariery/lazienka/lazienka.html

Dzięki, teraz działa. Bardzo to jest fajne. :-) Szkoda tylko, że
wszystko jest dla wózkowiczów, to przecież nie jedyna (ruchowa)
niesprawność. Kurczę, a mnie ciekawi najbardziej przystosowanie
_kawalerki_. Nie wiem, jak umeblować pokój wielofunkcyjny
(właściwie wszystkofunkcyjny :-)) dla 2 osób, żeby się tam
jeszcze mogła poruszać osoba na wózku. O mikroskopijnej łazience
nie wspomnę... :((

8. Data: 2003-06-30 13:32:44

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka mała garsoniera pokazana w pisemku "M jak mieszkanie" - cudnie
rozwiązana sprawa jej malenkości oraz opisy rysunki dostosowania jej dla
osoby na wózku. Zaraz znajdę nr tego wydania czekaj cierpliwie. Dorota
Nawara
Moge ci też podesłac ten numer do domu gdy podasz aders. Znasz mnie przecież
z Ustronia... :-)))

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20030630111704.4AF8.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...

9. Data: 2003-06-30 13:56:07

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to "M jak mieszkanie" z lipca 2001 roku nr 7(18), str. 48. Fachowa
porada architekta dla urządzenia kawalerki zaledwie 18 m2. Chyba jednak dla
1 osoby :-((
Ze swej strony służę wszelką poradą na ten temat, gdyż w 2001 roku
przerabiałam na własnej skórze podobną adaptację naszej kawalerki o metrażu
23 m2. Mam zdjęcia naszego mieszkania dostosowanego do 2 ON (o kulach i na
wózku). Gorąco polecam pewną baterię Oras do umywalki ( taką z rączką
bidetową), mam też wiele wycinków prasowych na ten temat. Pozdrawiam Dorota

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nawara
> Moge ci też podesłac ten numer do domu gdy podasz aders. Znasz mnie

[ciach]

10. Data: 2003-06-30 14:06:41

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara pisze w news:bdpfj0$6dh$1@nemesis.news.tpi.pl

> Jest to "M jak mieszkanie" z lipca 2001 roku nr 7(18), str. 48. Fachowa
> porada architekta dla urz+-dzenia kawalerki zaledwie 18 m2. Chyba jednak dla
> 1 osoby :-((

[ciach]

Dzięki za namiary, napisałam na priva...

--

NFZ w praktyce
Współpraca malutka
Turnusy rehabilitacyjne