Doświadczenia z kuchniami Black-Red-White

1. Data: 2004-08-17 12:27:02

Temat: Doświadczenia z kuchniami Black-Red-White
Od: "Alexander Malinowski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał dobre albo złe doświadczenia z
kuchniami ze studia kuchennego BRW?

1. Data: 2004-08-17 13:14:46

Temat: Re: Doświadczenia z kuchniami Black-Red-White
Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alexander Malinowski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cfstim$npf$1@inews.gazeta.pl...
> Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał dobre albo złe doświadczenia z
> kuchniami ze studia kuchennego BRW?

Moja siostra zaprojektowala sobie u nich kuchnie, jest bardzo zadowolona.

Pozdrawiam,
Atena

1. Data: 2004-08-17 14:21:37

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:cfstim$npf$1@inews.gazeta.pl...

> Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał dobre albo złe doświadczenia z

W starym mieszkaniu miałem składaka standardowego z kilku szafek
wiszących i kilku stojących z kolorze olchowym. Trzymały się pięć lat
świetnie i sprzedając klienci myśleli, że to nowe i czy nie zabieramy
przypadkiem. Odporne na parę z kuchni (okap niezbędny, żadna szafka bez
wyciągu nie przetrzyma zbyt długo, chyba że z litego drewna). Z reguły
problem z klejeniem szuflad, ale każdemu powtarzam, co dla niektórych
oczywiste, ale Ci, co na pych zamykają szuflady, nie bardzo: jak się
klei i składa samemu (polecam, dużo frajdy, ale raz przydała się
wiertarka z braku odpowiedniego otworu pod kołek i kilka razy u kolegów
to samo z szafką montowaną nad płaski okap) to klej nalewać w otwory na
kołki drewniane i tak zabijać, żeby tylko kropla wyszła na zewnątrz, nie
kleić na stykach frontów, bo będą się chwiać i rozklejać. A potem tylko
małe krążki filcu wszędzie poumieszczać, żeby nie kłapało wszystko. Jak
kobieca dłoń delikatna, to nie trzeba, bo zamyka umiejętnie.

Teraz jestem na nowym i już zbieram na szafki do kuchni, też B-R-W.

Pzdr
Paweł

PS Dotyczy wszystkich szafek montowanych pod zlew i jako kapniki: przed
złożeniem części z odkrytą płytą wiórową koniecznie zamalować lakierem
do drewna, tak żeby dobrze wsiąkał. Szafka wytrzyma przynajmniej trzy
razy dłużej.

1. Data: 2004-08-17 17:58:49

Od: "Sitek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał dobre albo złe doświadczenia z
| kuchniami ze studia kuchennego BRW?

Używam pięc lat składaka kuchni typu Ola w kolorze Olcha nie narzekam dobrze
sie myje, nie nasiąka woda i są oki.
Polecam

Sitek

1. Data: 2004-08-18 18:29:57

Od: "sklerenchyma" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:cfstim$npf$1@inews.gazeta.pl...
> Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał dobre albo złe doświadczenia z

http://www.gazeta.pl/usenet/

Zapewne tylko na ich cenę można narzekać.
U mnie w mieście (Elbląg) jest firma, która za taką samą jakość karze sobie
mniej płacić.
pozdr.
s.

1. Data: 2004-08-19 09:48:33

Od: "sklerenchyma" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

upss.... miało być "każe"
:-)
s.

Użytkownik "sklerenchyma" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Zapewne tylko na ich cenę można narzekać.
> U mnie w mieście (Elbląg) jest firma, która za taką samą jakość karze

szrlotka
Pita
Tort
co w słoiki ???