Dowcip na poprawienie humoru :)

1. Data: 2004-09-29 10:07:13

Temat: Dowcip na poprawienie humoru :)
Od: "zuzajs" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy ksiądz był spięty przed swoją pierwszą mszą w parafi, więc
poprosił kościelnego żeby mu do swiętej wody dołożył kilka
kropelek wódki na rozluźnienie. I tak się stało. Na drugiej mszy
zrobił to samo i czuł się tak dobrze ( a nawet lepiej ) jak w
czasie pierwszej mszy, ale gdy wrócił do pokoju znalazł list:

DROGI BRACIE
-Następnym razem dołóż kropelki wódki do wody, a nie kropelki
wody do wódki;
-Na początku mówi się "Niech będzie pochwalony", a nie "kur..
mać"
-Po drugie, Jezusa ukrzyżowali Żydzi, a nie Indianie,
-Po trzecie Kain nie ciągnał kabla, tylko zabił Abla,
-Po czwarte po zakończeniu kazania schodzi się z ambony po
schodach, a nie zjeżdża po poręczy.
-A na koniec mówi się Bóg zapłać a nie Ciao
-Krzyż trzeba nazwać po imieniu a nie "to duże t"
-Nie wolno na Judasza mówić "ten skur...."
-Na krzyżu jest Jezus a nie Che Guevara
-Jest 10 przekazań a nie 12;
-Jest 12 apostołów a nie 10;
-Ci co zgrzeszyli idą do piekła, a nie w pi...;
-Inicjatywa aby ludze klaskali była imponująca ale tańczyć
makarene i robić "pociąg" to przesada;
-Opłatki są dla wiernych a nie na deser do wina;
-Pamiętaj że msza trwa godzinę, a nie dwie połówki po 45 minut;
-Poza tym Maria Magdalena była jawnogrzesznicą a nie kur..;
-Jezusa ukrzyżowli, a nie zaj..li
-Ten obok w "czerwonej sukni" to nie byl transwestyta, to byłem
ja, Biskup.
-I w końcu Jezus byl pasterzem a nie pier..... domokrążcą

pozdrawiam
Zuza
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-09-30 11:14:50

Temat: Re: Dowcip na poprawienie humoru :)
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam, ale nie wiem po co.Nie ubogaciło mnie to.
Avf
Ps. Wiem głupio zrobiłam

1. Data: 2004-09-30 20:36:06

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hahahaha:)
ato dobre hahahahahahuuuuhhahahahahahhahaha

1. Data: 2004-10-01 05:23:33

Od: "yarpeen " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania foxy <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> Przeczytałam, ale nie wiem po co.Nie ubogaciło mnie to.
> Avf
> Ps. Wiem głupio zrobiłam
widocznie jesteś smutna...
nie wszystko musi ubogacać, czasem wystarczy się uśmiechnąć

1. Data: 2004-10-01 13:03:57

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yarpeen " <> napisał w wiadomości

> widocznie jesteś smutna...
> nie wszystko musi ubogacać, czasem wystarczy się uśmiechnąć

Śmianie się z tego akurat "dowcipu" w moim odczuciu jest nie na miejscu.
Mówiąc patetycznie, rani on moje uczucia. Niby "śmieszny", a nie potrafie
się z czegos takiego smiać
Avf

1. Data: 2004-10-01 13:12:31

Od: "yarpeen " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mówiąc patetycznie, rani on moje uczucia. Niby "śmieszny", a nie potrafie
cóż....skoro patetycznie..... to nic dodać, nic ująć...
miłego

Zazdrość kontra miłość
"dołek"
Sztuka rozpoznawania