Dowody na to, ze maz terri Schiavo chce ja zabic

1. Data: 2005-03-30 18:42:58

Temat: Dowody na to, ze maz terri Schiavo chce ja zabic
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA!!! PRZECZYTAJ KONIECZNIE !!!

Oceńcie sami ! Ktoś nas w błąd wprowadza tylko kto i dlaczego !

Połaziłam w sobotę po stronie terrisfight (dzisiaj zablokowana jakoby z
powodu przekroczenia limitu miesięcznego) gdzie są praktycznie wszystkie
informacje na temat sprawy Terri Schiavo (a propos wymowy to podają ją jako
Szajwo (Shy-voh) a nie Skiawo).

Jest tam cała historia od jej zapaści w 1990 (daty kolejnych działań obu
stron, reakcje sądów, itd). Są także informacje na temat innych osób dramatu
(prawników, sędziego).
Z całości wynika, że mąż chce ją koniecznie wyprawić na tamten świat od
momentu przelania pięniędzy z odszkodowania na konta (Terri dostała 750 000$,
mąż 300 000, mąż dziedziczy resztę pieniędzy z odszkodowania w przypadku
śmierci żony o ile dobrze zrozumiałem).

Inne ciekawostki,

w lutym 2000 roku trzech lekarzy stwierdziło pod przysięgą, że Terri może
przełykać (czyli paraliż nie jest kompletny) i nie jest w stanie PVS.

w tym samym miesiącu sędzia Greer odrzucił petycję dotycząca przeprowadzeniu
testu przełykania u Terri.

2 pażdziernika 2002 małżonek wystąpił do sądu o zezwolenie na kremację zwłok
małżonki po jej śmierci.

- była czy też jest na tej stronie kopia (PDF) pisma z dnia 26 października
2004 roku skierowanego przez rodziców do męża z ofertą przejęcia nad nią
opieki (tzn. dostaje on rozwód, gwarantują mu otrzymanie jego części spadku
po jej naturalnej śmierci, nie mają zastrzeżeń co do jego życia z Jodi (nowa
kobieta, nazwiska nie podano) i dwojgiem dzieci a także rodzice zobowiązują
się nie mieć żadnych roszczeń wobec Michaela Schiavo). FACET ODRZUCIŁ TĘ
OFERTĘ !

Prawnik George Felos otrzymał już w sumie $397,249.99 wypłaconego z funduszu
opiekuńczego (ok. 1.2 mln $) Terri za zgodą sędziego Greera.
Dla porównania inne osoby otrzymały:

Atty Gwyneth Stanley $10,668.05
Atty Deborah Bushnell $65,607.00
Atty Steve Nilson $7,404.95
Atty Pacarek $1,500.00
Atty Richard Pearse (GAL) $4,511.95
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Atty George Felos $397,249.99
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Other
1st Union/South Trust Bank $55,459.85
Michael Schiavo $10,929.95
Total $545,852.34

Co do decyzji o zagłodzeniu i odwodnieniu.

FACT: Florida Statute 744.3215
Rights of persons determined incapacitated:
(Prawa osób ubezwłasnowolnionych)
(1) A person who has been determined to be incapacitated retains the right
(Osoba uznana za ubezwłasnowolnioną/niesprawną) zachowuje prawa:

(i) To receive necessary services and rehabilitation.
(do otrzymywania koniecznej obsługi i rehabilitacji)

This is a retained right that a guardian cannot take away.
(Jest to prawo niezbywalne i opiekun nie może tego zmienić)

Additionally, it does not make exception for PVS patients.
(Dodatkowo nie czyni wyjątku dla pacjentów w trwałym stanie wegetatywnym
(PVS).

Terri has illegally been denied rehabilitation - as many nurses have sworn in
affidavits.

Terri nielegalnie odmówiono rehabilitacji - jak to zeznało pod przysięgą
wiele pielęgniarek)

Co do stanu Terri:
-------------------------------- -----------
MYTH: Terri is PVS (Persistent vegetative state)

FACT: The definition of PVS in Florida Statue 765.101:
(Definicja stanu PVS)
Persistent vegetative state means a permanent and irreversible condition of
unconsciousness in which there is:
(stały stan wegetatywny oznacza trwający i nieodwracalny stan nieprzytomności
w którym:)

(a) The absence of voluntary action or cognitive behavior of ANY kind.
(Brak jest spontanicznych działań lub zachowań poznawczych jakiegokolwiek
rodzaju).

(b) An inability to communicate or interact purposefully with the
environment.

(Niemożność komunikacji lub interakcji celowych z otoczeniem.)

Terri's behavior does not meet the medical or statutory definition of
persistent vegetative state.

(Zachowanie Terri nie odpowiada medycznej lub prawnej definicji PVC).

Terri responds to stimuli, tries to communicate verbally, follows limited
commands, laughs or cries in interaction with loved ones, physically
distances herself from irritating or painful stimulation and watches loved
ones as they move around her.

(Terri reaguje na pobudzenia, próbuje komunikować się głosowo, wykonuje
ograniczoną ilość poleceń, śmieje się lub płacze w interakcji z osobą kochaną
(?), fizycznie odsuwa się od drażniących lub bolesnych stymulacji i śledzi za
osobami jej znanymi).

None of these behaviors are simple reflexes and are, instead, voluntary and
cognitive. Though Terri has limitations, she does interact purposefully with
her environment.
(Żadne z tych zachowań nie jest prostym odruchem a wprost przeciwnie jest
celowe i świadczące o procesach myślowych. Chociaż terri ma ograniczenia,
jednak oddziałuje celowo z jej otoczeniem)

Powyższe pochodzi ze strony terrisfight org.

Nie wiem co o tym wszystkim sądzić, kto i kogo wprowadza w błąd.

Poza tym na stronie podano, że prawnik męża (G. Felos) jest podejrzany o
jakieś machlojki z finansami domu opieki, w którym obecnie znajduje się
Terri) pada suma ok. 15 mln $.

Jest informacja, że juz 1700 osób podpisało petycję o odwołanie sędziego
Greera z wyliczeniem 38 ośmiu naruszeń aktów prawnych (z podaniem numeru i
treści) jakich miał on dokonać podejmując decyzje co do Theresy Marii
Schiavo.

1. Data: 2005-03-30 19:16:43

Temat: Re: Dowody na to, ze maz terri Schiavo chce ja zabic
Od: "Adam Bursztynowicz" <adam_CUT_25@ITAWAY_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
<ciach>

1) NTG
2) Czemu tutaj a nie na przyklad na grupie gdzie sa jakies sensacje
wypisywane plus teoria spiskowa....
3) W zasadzie co nas ta szopka moze obchodzic?

Powiem tak Terry Schiavo to marionetka mediow tak samo jak papiez Jan Pawel
II - jak ktos chce sobie poczytac kolejne doniesienia to wejdzie na onet lub
inne portale informacyjne ...
a to jest swego rodzaju SPAM IMHO

4) proponuje strone racjonalisty gdzie sa roznego rodzaju teorie spiskowe m
in o religii itp
5) wiele osob umie czytac ze zrozumieniem po angielsku dlatego tez jak juz
chcesz sie wypowiedziec to moze podasz tylko link do danej strony, powiesz
co myslisz tzn napiszesz i kazdy sobie poczyta i sie ustosunkuje...

to tyle

Adam_25 (zmieniam signaturke) :-)

1. Data: 2005-03-30 19:58:14

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daria napisał:

> UWAGA!!! PRZECZYTAJ KONIECZNIE !!!

Jesteś pojebana.

--
GABi

1. Data: 2005-03-30 19:59:46

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Bursztynowicz <adam_CUT_25@ITAWAY_vp.pl> napisał(a):

> [...]
> chcesz sie wypowiedziec to moze podasz tylko link do danej strony, powiesz
> co myslisz tzn napiszesz i kazdy sobie poczyta i sie ustosunkuje...

Nie zgadzam sie z toba. To sa bardzo ciekawe przypadki psychologiczne, maz
Terry to moim zdaniem psychopata, mlot bez skrupulow czyimis rekami
zabijajacy zone dla pieniedzy. A, ze ciebie to akurat nie interesuje to
poprostu nie czytaj i nie ustosunkowuj sie do tematu. Pozdrowka Daria

1. Data: 2005-03-30 20:03:12

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chcesz sie wypowiedziec to moze podasz tylko link do danej strony, powiesz
> co myslisz tzn napiszesz i kazdy sobie poczyta i sie ustosunkuje...

Co twoim zdaniem ma za zwiazek z psychologia watek pt "zeby Kwasniewskiego"?
gdzie odeslesz takiego uzytkownika na grupe POLITYKA?

1. Data: 2005-03-30 20:04:18

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi <g...@g...pl> napisał(a):

> Jesteś pojebana.

I vicek versal. :P

1. Data: 2005-03-30 23:13:22

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Bursztynowicz" <adam_CUT_25@ITAWAY_vp.pl> wrote in message
> 1) NTG

Wrecz przeciwnie

> 3) W zasadzie co nas ta szopka moze obchodzic?

Nie masz obowiazku - ani czytac ani komentowac.

> Powiem tak Terry Schiavo to marionetka mediow tak samo jak papiez Jan
> Pawel

Ani Terry ani papieza media sobie nei wymyslily - ci ludzie naprawde
istnieja.
> chcesz sie wypowiedziec to moze podasz tylko link do danej strony, powiesz
> co myslisz tzn napiszesz i kazdy sobie poczyta i sie ustosunkuje...

No a coz innego Daria robi? Jedyna roznica jest techniczna - ze tekst
zamiescila zamiast podac link.
No to kiedy, wg ciebie bedzie TG a kiedy NTG?

Kaska

1. Data: 2005-03-31 06:38:38

Od: "Adam Bursztynowicz" <adam_CUT_25@ITAWAY_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Wrecz przeciwnie

Uwazasz ze doniesienia prasowe typu choroba i starosc Jana Pawal II czy tez
wegetacja TS, ktorych wycinki sa w necie mozna uznac za np przypadek
psychologiczny?
To sa watki spoleczne wiec przede wszystkim grupa pl.sci.socjologia
OK psychologia tez jest dziedzina prospoleczna oraz a nawet przede wszystkim
nauka interdyscyplinarna...
I jak juz to wolalbym oceny samego faktu takich doniesien z naukowego punktu
widzenia, bo OK zawsze wywolaja burze, podziela spoleczenstwo, beda
towarzyszyc im emocje wypowiadajacych sie...
Tylko ze tutaj Daria zajela stanowisko osoby przeciwnej eutanazji, i szuka
spisku ...
Moim np zdaniem to co robia z TS jest nie humanitarne tzn: jest ich zabawka
ku uciesze mediow, pokazuja ja w mediach i ludzie sobie komentuja jej
wyglad, chorobe itp Kolejna rzecz doniesienia typu ze papiez jest karmiony
przez rurke... no coz jest stary i niedolezny, taka kolej rzeczy a kazdy
zaczyna sie zastanowic umrze czy jeszcze nie...
Amerykanie swego czasu pokazali zaglodzonego i zapuszczonego Hussajna tuz po
zlapaniu go.... Moja ocena jest taka niehumanitarne bo uwlaczyli mu na
godnosci... mogli okazac sie madrzejsi i "lepsi od jego metod" z punktu
widzenia strategii dzialan wojennych byl to wysmienity zabieg psychologiczny
i pokazal Irakijczykom ze ich Prezydent (tyran) nie jest taki mocny...

> Nie masz obowiazku - ani czytac ani komentowac.

Prawda wszystkiego nie musze... ale moge wyrazic opinie... a sensacje rodem
z brukowcow sa dla mnie szopka...

> Ani Terry ani papieza media sobie nei wymyslily - ci ludzie naprawde
> istnieja.

Ale czy musza sie nad nimi znecac? bawic sie nimi? czy jacys dziennikarze
musza robic sobie kariere na ich cierpieniu? Czy naprawde takie wazne jest
ze papiez jest kolejny miesiac w klinice Gemeli i jest podlaczony do sondy?
Ma swoj wiek... Predzej czy pozniej umrze i bedzie Nowy Papiez... Co innego
ze biskupi i kardynalowie robia teraz wlasna "Kampanie Wyborcza" szukaja
poplecznikow, tworza sojusze... ale to jest dzialka socjologow moim
zdaniem... :-)

> No a coz innego Daria robi? Jedyna roznica jest techniczna - ze tekst
> zamiescila zamiast podac link.
> No to kiedy, wg ciebie bedzie TG a kiedy NTG?

No tak przetlumaczyla watki ... co nie znaczy ze kazdy chce to przeczytac...
zwlaszcza gdy to sa sensacje "brukowe"
TG bedzie wtedy kiedy jakies zjawisko bedzie rozstrzygane czy z punktu
widzenia Freuda, czy Junga albo innych nurtow...
A nie bedzie sluzylo tylko i wylacznie "jatrzeniu"...
Tak juz zupelnie [OT] zbadanie czy to co robia z TS jest sluszne czy tez
nie, badanie opinii publicznej to dzialka socjologii.. wiec to nie ta
grupa...

Adam

1. Data: 2005-03-31 10:08:42

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Daria* wrote in <news:d2ervi$c1o$1@inews.gazeta.pl> :

> UWAGA!!! PRZECZYTAJ KONIECZNIE !!!
>
> Oceńcie sami ! Ktoś nas w błąd wprowadza tylko kto i dlaczego !

idź z tymi pierdołami na pregierz lub mordplik.
nie psuj powietrza, nie zajmuj pasma i nie wyczerpuj limitów.

--
Problem z niektórymi ludźmi polega na tym, że kiedy nie są pijani są
trzeźwi. - William Butler Yeats

1. Data: 2005-03-31 15:11:25

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> napisał(a):

> UWAGA!!! PRZECZYTAJ KONIECZNIE !!!

no i terry umarla

potrzebne informacje do pracy z psychologi!!!!!!!!!!!!!! !!!! Pilne!!
2 piwoszy
Co to jest "umiejetnosc studiowania"?
Kwestionariusz PCR
Biore lejce w swoje rece...