Dowody na to, ze polactwo to kocmoluchy

1. Data: 2005-03-31 20:01:51

Temat: Dowody na to, ze polactwo to kocmoluchy
Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto tylko kilka przykladow co o was mysli sluzba zdrowia POLACY, nie amery
kanie

pacjenci!
Autor: Gość: majaca dosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl
Data: 21.03.2005 17:12 + dodaj do ulubionych wątków

skasujcie post

+ odpowiedz cytując + odpowiedz

Pacjenci zacznijcie sie w koncu myc!Jesli przychodzicie do placowki SZ
nie napychajcie sie czosnkiem-to juz jest niedozniesienia!

Re: pacjenci!
Autor: Gość: Lekarz z Kliniki IP: *.acn.waw.pl
Data: 22.03.2005 03:07 + dodaj do ulubionych wątków

skasujcie post

+ odpowiedz cytując + odpowiedz

A ja podczas obchodów na dyżurach mówię wprost, że mydło w Polsce juz dawno
nie
jest na kartki i że woda nie jest limitowana. Mówie pacjentom wprost, że
swoim
syfiarstwem sami wystawiają sobie świadectwo.

Re: pacjenci!
Autor: Gość: dr nauk med. IP: *.chello.pl
Data: 22.03.2005 08:29 + dodaj do ulubionych wątków

skasujcie post

+ odpowiedz cytując + odpowiedz

Pisałam juz swego czasu na ten temat. Żarcie czosnku, organiczny wstret do
mydła i wody, niewyleczone zęby, nieużywanie pasty i szczoteczki do zebów,
niezmienianie bielizny, długie i brudne paznokcie, uszy nie myte chyba od
urodzenia, niepodmywające sie kobiety ( zwłaszcza w czasie miesiączki)- to
przeciętnego pacjenta portret własny.
Dezodoranty, jeżeli są uzywane to na brudne ciało.

Re: pacjenci!

Autor: Gość: majaca dosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 22.03.2005 10:26 + dodaj do ulubionych wątków

skasujcie post

+ odpowiedz cytując + odpowiedz

chorzy ludzie moga smierdziec?czym?brudem?wiekszosc smierdziuchow to chorzy
chodzacy!Na papierosy chodza do wc ,umyc sie nie i nawet brakiem mydla
wykrecic sie nie mozna sa automaty z mydlem w plynie.Sa brudni,wlosy to
straki,pazury zapuszczone ,jak takiego zbadac?rekawiczki zakladam a czasem i
maske ,odrzuca mnie.To nie sa na ogol ludzie biedni a damulki odstrojone
oblane perfumami w dodatku-fetor!!!czosnek-moze ja najem sie go i tak pojde
do pacjentow pogadac ,moze wtedy zrozumieja?

Re: pacjenci!
Autor: Gość: młody lekarz IP: *.chello.pl
Data: 22.03.2005 11:20 + dodaj do ulubionych wątków

skasujcie post

+ odpowiedz cytując + odpowiedz

> Dezodoranty, jeżeli są uzywane to na brudne ciało.

No a po co używac na czyste? Czyste przecież nie śmierdzi. ;-)

Pozdrawiam serdecznie brudaskow - Daria z New York

1. Data: 2005-03-31 20:16:37

Temat: Re: Dowody na to, ze polactwo to kocmoluchy
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oto tylko kilka przykladow co o was mysli sluzba zdrowia POLACY, nie amery
> kanie

Mądrzy ludzie żyją w brudzie !!!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-31 21:23:02

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Mądrzy ludzie żyją w brudzie !!!
I jedza kupy :)

> po zbóju
Po chuju :D hehehe ;)

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-03-31 22:51:33

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Oto tylko kilka przykladow co o was mysli sluzba zdrowia POLACY, nie amery

a ty daria umyj dupe

1. Data: 2005-03-31 22:54:47

Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler"
> Po chuju :D hehehe ;)

Co sądzisz o pisowni przez samo H "huja"?
Jakoś tak bardziej swojsko, co? A tak poprawnie to mi nie smakuje. A Tobie?

1. Data: 2005-04-01 07:34:36

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

no widzisz, żabko, a ty, o ironio, coklwiek byś nie robiła i jak bardzo byś
się nie odcinała, i tak do końca życia, chcesz czy nie, będziesz należała do
tego "polactwa"...

w związku z tym pozostaje mi złożyć najszczersze wyrazy współczucia
("polactwu")

NMSP
ai

1. Data: 2005-04-01 10:05:41

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

LuK napisał(a):
> a ty daria umyj dupe
Luk ty chuju :P

Witaj! :D

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-04-01 15:21:27

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Oto tylko kilka przykladow co o was mysli sluzba zdrowia POLACY, nie amery
> kanie

Daria coraz bardziej cie lubie.
gurl ain't ya somethn'?

1. Data: 2005-04-01 15:54:38

Od: "Nikt" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Oto tylko kilka przykladow co o was mysli sluzba zdrowia POLACY, nie
amerykanie.

Pełno jest na świecie takich ludzi jak Ty.
Osądzacie, lecz nic nie wiecie.
Łatwo jest osądzać ludzi po wyglądzie, zapachu, sposobie wysławiania sie,
inteligencji, zasobów wiedzy, kultury osobistej itp.
Trudniej zaś zrozumieć powód, dlaczego tak wygląda, dlaczego tak pachnie
itp.

Ale was nie interesuje powód. Nie interesuje was, dlaczego ci ludzie tacy
są.
Interesuje was tylko to co widzicie, lub to co chcecie zobaczyć.

1. Data: 2005-04-02 01:05:37

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt napisał(a):

> Łatwo jest osądzać ludzi po wyglądzie,

I najczęściej (przynajmniej w moim przypadku) jest to zgodne z prawdą co
widzę po wyglądzie przekładam na charakter i mam w tym słuszność. Dres? No
sory, oceniasz go po dresie. Gość w glanach i długich włosach? Muzyka
rokowa, fajny charakter, dużo znajomych. Wytapetowana blondynka z bucikami
na koreczku - pusta dupa, dyskoteki, ruchanko. Proste, nie?

--
Wiec chodź pomaluj mój świat: ocenzurowany [na] o2.pl Kaman!

Skype - kawal_gnoja

dowod opinii bieglego psychologa
Koniec
Często powtarzający się sen - seks z kobietą - co może znaczyć?
NOWY
Kasiu - ett