Dręczyciele zwierząt

51. Data: 2006-09-04 22:01:23

Temat: Re: Dręczyciele zwierząt
Od: "Quasi" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro <Y...@o...pl> napisał(a):

> [ciach]

> Mhm... ciekawe podejście... Czyli weźmy pod uwagę np RASISTÓW: dorywają
murzyna katują go, biją, torturują itd, itp... to gdzie tu jest komponent
sexualny?
> Albo pijany ojciec, zalany w trupa, tłucze małe niemowle do nieprzytomnosci,
> przypala papierosami.. to gdzie tu jest komponen sexualny ??
> Jeszcze inny przypadek: trzech małych 6-letnich chłopców dorywa małego
> szczeniaka: biją, katują, obcinają mu łapy itd itp.. to chyba mi nie
>wmówisz, że gdzieś tu jest komponent sexualny ??? U 6-ciolatków ???

Ale przyklady, ktore podajesz to z reguly nie sadyzm.

pozdrawiam
Quasi

52. Data: 2006-09-04 22:03:35

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@N...gazeta.pl> napisał :

> Ale przyklady, ktore podajesz to z reguly nie sadyzm.

W takim razie... Czym jest wg Ciebie sadyzm ??? Podaj swoją własną definicję,
nie jakąś z wilkipedii

Yuki.

53. Data: 2006-09-04 22:05:26

Od: "patix" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "patix" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

..
> Stawiam, że najzwyczajniej w świecie jesteś dziś wkurwiony.
> Wkurwiony jak chuj ! I wszystko na temat - a nie jakieś tam mechanizmy
> uwarunkowania biologicznego :)

Widze ,że na stawianiu i wk.... znasz sie lepiej niz ja.
Nie będe więc zaprzeczał bo i tak nie uwierzysz :))))

zdrówko
patix

54. Data: 2006-09-04 22:13:33

Od: "Quasi" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro <Y...@o...pl> napisał(a):

> CHORE :/
> nie lepiej zabić od azu? żeby sie nie męczyła? Humanitarnie?

Potrafisz wytlumaczyc to psu? ;-)

Tak czy inaczej, najczesciej zabija mysz szybko i skutecznie.

pozdrawiam
Quasi

55. Data: 2006-09-04 22:16:52

Od: "Quasi" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro <Y...@o...pl> napisał(a):

> W takim razie... Czym jest wg Ciebie sadyzm ??? Podaj swoją własną definicję,
> nie jakąś z wilkipedii

Moja definicja jest tozszama z wikipedyjna, a zarazem z funkcjonujaca w
mainstreamowej psychiatrii.

pozdrawiam
Quasi

56. Data: 2006-09-04 22:18:21

Od: "Dominik" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a Wam spadnie problem z głowy.
>
> Hyde

gosc troche przesadził,
niemniej kazdy mlody chlopak ma ciagoty do sadyzmu,
sam nie jestem bez winy :)),
mnie numer z chomikiem i szczurem rozbawił zwłaszcza ze poparty teoria ;)),
a te debile z komendy niech zamkna wszystkie rzeznie, cyrki, laboratoria w
ktorych robi sie badania na zwierzetach i niech nikt nie gada ze w rzezni
robia to ekologicznie,
a tak na marginesie pytanko - czy dymanie zwierzatek tez jest karalne ?? czy
moze podchodzi to pod gwałt??
i bez podejrzen prosze

57. Data: 2006-09-04 23:40:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yukichiro" napisał w wiadomości

[...]
> Podobno to jego hobby.
> CO sądzicie o takich ludziach i o tym co robią???
> Ja osobiście jakbym takiego dorwała, to wyrwałabym mu jaja przez gardło (o ile
> byłby facetem)!

Ale filmik nakręciłabyś? :))

pozdrawiam
michał

58. Data: 2006-09-04 23:49:47

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" napisał:

> Potrafisz wytlumaczyc to psu? ;-)

Ale dając mysz psu pastwisz się nad nią, to tak jak ten koleś z artykułu co
rzucał chomika szczurom i patrzał jak go rozszarpują. To też pewnego rodzaju
sadyzm. Jak dla mnie saduzmem jest też czerpanie przyjemności z widoku powolnej
i męczącej śmierci zwierzęcia/człowieka (lub ogólnie torturowania gdyż śmierć
nie zawsze następuje)

Yuki.

59. Data: 2006-09-05 06:34:33

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> Okrucienstwo wobec zwierzat nie jest w naszym spoleczenstwie tematem tabu.

1) Dla przyjemności jest powszechnie potępiane. A ogólniej chyba -
jesli towarzyszy temu przyjemność, którą wyzwala samo dręczenie,
to jest to potępiane.
2) Chodziło mi konkretnie o sam moment przekraczania tabu - smakowania
zakazanego owocu i związanego z tym dreszczyka emocji, dokonywania
czegoś 'spoza skali', jak smakowanie zakazanego papierosa, czy
kieliszka wódki: "I ja - co ja robię, ja cie kręcę, ale czad!!!".
To zdaje się i Ciebie kręcić, tylko wyzwalacze stosujesz inne.

Pozdrawiam
EG

60. Data: 2006-09-05 06:58:16

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik wrote:

> gosc troche przesadził,
> niemniej kazdy mlody chlopak ma ciagoty do sadyzmu,
> sam nie jestem bez winy :)),

Ja szczęśliwie raczej w tym konkretnym aspekcie jestem bez winy, ale
rozumiem, iż przez różne dziwne etapy człowiek w swoim życiu
przechodzi. Szczęśliwie, jeśli nie zabrnie nieodwracalnie daleko.

> mnie numer z chomikiem i szczurem rozbawił zwłaszcza ze poparty teoria ;)),

Kwestia smaku.

> a te debile z komendy niech zamkna wszystkie rzeznie, cyrki, laboratoria w
> ktorych robi sie badania na zwierzetach i niech nikt nie gada ze w rzezni
> robia to ekologicznie,

Oj pomieszanie z poplątaniem - rzecz nie idzie JAK się to robi, tylko
PO CO.
W rzeźni nie zabija się zwierząt w celu czerpania satysfakcji z
obserwowania ich cierpień.
(...)

Pozdrawiam
EG

out
Re: samobujstwo
psycholog / psychiatra / psychoterapeuta - różnice
koniec zwiazku ?
Czym jest religia?