Drętwienie ręki

1. Data: 2006-08-03 16:03:42

Temat: Drętwienie ręki
Od: "Ewa" <n...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od czasu do czasu drętwieje mi lewa ręka. Czuję takie mrowienie w dłoni i
jakoś tak dziwnie mi się nawet pisze na klawiaturze. Przed chwilą chciałam
wysłać sms i trzymałam telefon w lewej ręce, która cala leżała na biurku,
dłoń też była oparta o blat. I nie byłam w stanie zapanować nad bardzo
mocnym drżeniem, komórka prawie podskakiwała. Dłoń jest jakaś spięta.
Kojarzę to z jakimś bardzo mocnym zdenerwowaniem, tak reagowałam czasem na
bardzo silny stres, np. przed egzaminem. Czy to może mieć związek z jakąś
nerwicą? (mam trochę stresujący okres teraz) Brak witamin, czy
mikroelementów?
Pozdrawiam,
Ewa

2. Data: 2006-08-03 18:56:48

Temat: Re: Drętwienie ręki
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodbniej jest to tzw. zespół cieśni nadgarstka, ktory jest
spowodowany uciskiem nadgarstka. A jest Pani leworęczna? Często występuje
właśnie podczas długotrwałej pracy przy komputerze. Zaleca się oszczędzanie
ręki i unikanie jej nadużywania.

3. Data: 2006-08-03 19:25:41

Od: "Ewa" <n...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" napisała:

> Najprawdopodbniej jest to tzw. zespół cieśni nadgarstka,
Dziękuję, poczytam więcej o tym:-)

> A jest Pani leworęczna?
Nie, jestem praworęczna.
Pozdrawiam,