Drinknijmy sobie :) (było: Drink z mleczkiem kokosowym???)

1. Data: 2002-03-09 01:52:17

Temat: Drinknijmy sobie :) (było: Drink z mleczkiem kokosowym???)
Od: "Mruqe" <W...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
news:a69ue9$d7l$1@druid.ceti.com.pl...
>[...]
>czy sa jakies strony z recepturami drinkow?
>

> --
> studio QbA Jakub Jewuła

Witam :)

Dobra stronka o mieszaniu drinków:
http://www.e-drinks.com.pl/

A tak przy okazji - Jak pijecie sobie, szanowni moi... Whisky? I jaka marka
wam najbardziej odpowiada.

Whisky to moja pasja. Najlepszą Whisky jaką dane mi było się delektować był
Irlandzki "Jameson" w zaawansowanym jak na moją kieszeń wieku lat 12.

Obecnie najchętniej popijam whiskecze czyste, z trzema zgrabnymi kostkami
lodu, dobrze schłodzone. W tej postaci nawet wytwory Polmosu (Dark, Old
Family) dają się spożyć i przynoszą sporą przyjemność :)

Drzewiej bywało, że lałem do whisy wodę i to nieraz całkiem sporo. Ale
CocaColi - NIGDY ;) Uchowaj Bóg.

PS. Jestem nowy na liście - pozdrawiam wszystkich grupowiczów! :)))
PS2.Przepraszam, że zaczynam nowy topic, ale nie chciałem żeby temat łatwo
było przeoczyć.

--
Mruqe
_kot na ćwierć etatu_

1. Data: 2002-03-09 09:39:59

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"Mruqe" <W...@a...waw.pl> wrote in message
> Whisky to moja pasja. Najlepszą Whisky jaką dane mi było się delektować
był
> Irlandzki "Jameson" w zaawansowanym jak na moją kieszeń wieku lat 12.

ech, jak piszesz o Jamesonie to NIGDY jako o whisKY, Jameson to whisKEY -
masz zadanie domowe dowiedzieć się czemu - jako miłośnik tego trunku
powinieneś szybko się dowiedzieć ;-)

ja też strasznie lubię ten gatunek (ma taki ciekawy i niepowtażalny
posmak) - a także szkocka Glenfiddich i teksańsa Jack Daniel's a także
bardzo fajny (choć to już bourbon) Jim Beam

> Obecnie najchętniej popijam whiskecze czyste, z trzema zgrabnymi kostkami
> lodu, dobrze schłodzone.

mnie też tak najbardziej smakuje

W tej postaci nawet wytwory Polmosu (Dark, Old
> Family) dają się spożyć i przynoszą sporą przyjemność :)

ech, no z tym to nie wiem....

> Drzewiej bywało, że lałem do whisy wodę i to nieraz całkiem sporo. Ale
> CocaColi - NIGDY ;) Uchowaj Bóg.

no to już by było prawdziwe świętokradztwo!
:-))

pozdrawiam serdecznie,

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

1. Data: 2002-03-09 11:39:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ja też strasznie lubię ten gatunek (ma taki ciekawy i niepowtażalny
>posmak) - a także szkocka Glenfiddich i teksańsa Jack Daniel's

a-hem, Tennessee

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-09 12:22:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sorry - nie strzelaj :-)

kopyto bezpieczne za pazucha
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-09 12:32:28

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> a-hem, Tennessee

sorry - nie strzelaj :-)

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglady sa moimi prywatnymi

Muffins di Tara (P)
Do Holendrow -OT
Listki zelatyny
Sos serowy