"Drobna, urocza wpadka"...

141. Data: 2011-05-30 10:01:49

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:29:18 +0200, medea napisał(a):

> I aż się sobie dziwię, że po raz kolejny zgadłam, jaka będzie reakcja i
> czyja.

A ja się dziwię, że się dziwisz - w końcu parę lat się tutaj spotykamy
wszyscy.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

142. Data: 2011-05-30 10:02:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:35:31 +0200, Vilar napisał(a):

> Fra, Iwonkę bolą jej własne kompleksy, a nie Twoje wypowiedzi.
> Oczywiście możesz się nimi przejmować, ale wątpię czy to was obie
> gdziekolwiek zaprowadzi.

Z ust mi to wyjęłaś :-)

> Miłego dnia :-)) obydwu Paniom życzę,

Dołączam się.

143. Data: 2011-05-30 10:02:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:37:03 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Znamy się już jak łyse konie......
> MK

O żesz - znowu mi coś z ust wyjmujesz... :-)

144. Data: 2011-05-30 10:04:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:39:25 +0200, Paulinka napisał(a):

> suponujesz, że ten Mulat
> został wybrany z łapanki na zasadzie wciśnięcia kogoś kolorowego na ten
> urząd w ramach amerykańskiej politycznej poprawności

Bo tak jest.

145. Data: 2011-05-30 10:05:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:39:58 +0200, Vilar napisał(a):

> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
m.googlegroups.com...

> Ja postrzegam Obame jako murzyna od czarnej roboty.
> I ten kontekst pasuje mi jak najbardziej.
>
> To nic, ze wybory byly legalne, wyniki zatwierdzone
> i tak dalej.
>
> [ No kurcze, to ja szara niekumata mysza mam
> Tobie wskazywac realne realia tego swiata? :) ]
>
> [ wiem, poniedzialek, bywa ciezko... ]
>
> ___
>
> Hanko, bo nie sledze wszystkiego na biezaco, to Twoje zdanie? czy jakies
> cytaty?
> Bo, przyznam sie, ze lekko zdebialam,

Bo Hanka?
3-)

146. Data: 2011-05-30 10:05:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:44:34 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> To nic, ze wybory byly legalne, wyniki zatwierdzone
> i tak dalej.
>
> [ No kurcze, to ja szara niekumata mysza mam
> Tobie wskazywac realne realia tego swiata? :) ]
>
> [ wiem, poniedzialek, bywa ciezko... ]
> Facet jest mulatem- i zauważanie tego w kontekście opisywanej sprawy- wręcz
> podnoszenie jako argumentu- stawia (wbrew może pozorom) używającego takiej
> polit- gramotnej argumentacji na poziomie kogoś, kto "bronionej" osobie
> szkodzi. Za komuny, gdy ktoś np zwracał uwagę, że ten żołnierz jest pijany-
> często słyszał w odpowiedzi" a co- Ludowe Wojsko Polskie się nie

Otóż to.

147. Data: 2011-05-30 10:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:51:03 +0200, Vilar napisał(a):

> Ja go postrzegam, jako bardzo inteligentnego, ladnie pozbieranego faceta.
> Kolor skóry nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.

Inteligentny facet potrafiłby się uchronić przed kardynalnymi
niekompetencjami i wpadkami - wystarczy mieć ciągle przy sobie szefa
protokołu, tak robią inteligentni faceci.

148. Data: 2011-05-30 10:09:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:52:08 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup
.pl...

============================

> [...]
> Z łapanki? Może nie- chodziło IMO o kogoś, kim można będzie sterować.
> Jednak- Jest_prezydentem_największego_mocarstwa_na_ziemi. A to przecież do
> czegoś zobowiązuje. A Ewa pisze (taki sens): "co- Murzyn się wam nie
> podoba?!" . Dyskusja_nie_jest_o_kolorze_jego_skóry. Przywoływanie takich
> argumentów jest- odpowiedziałem Hance: "Co- Ludowe Wojsko Polskie się wam
> nie podoba!!!???". Przynosi to szkodę Obamie- jego wizerunkowi. No i
> wizerunkowi USA.
> Poza tym- nie mamy z Iksi bliźniaczych poglądów. Na wiele tematów mamy nawet

...i takie różnice jak widac nam nie przeszkadzają się popierać we
wspólnych tezach, w odróżnieniu od naszych posiadających klasę i o wiele od
nas bardziej fair przeciwników w dyskusji P-)))

149. Data: 2011-05-30 10:12:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:57:20 +0200, medea napisał(a):

> Tak, bo tak widzę Wasze (Twoje i Ixi) reakcje na ich wizytę. A już Iksi
> porównanie Obamów do małpy jest dostatecznym na to dowodem.

Wypraszam sobie! Ty zupełnie nie zrozumiałaś (i to kolejny już raz) mojej
intencji. Zdjęcia linkowane przeze mnie NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA, tylko
autorstwa AMERYKANÓW i posłuzyły mi do ilustracji tezy, że niekompetencja
protokolarna i wszelka inna państwa Obamów szkodzi nie tylko wizerunkowi
USA, ale i ich samych - skoro w ich kraju pojawiają się takie własnie
zdjęcia.
Wypraszam sobie!

150. Data: 2011-05-30 10:14:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> XL
> "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa

Mówisz, że nie-pierwsza rzucasz kamieniem?

MK

Majster od tapet.
Victor?
To nie jest takie miejsce...