"Drobna, urocza wpadka"...

211. Data: 2011-05-30 19:11:46

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-30 20:55, Ikselka pisze:

> A co w MOJEJ?

A nie, panie przodem: Co nie tak jest w historii o szafocie? :-)

Stalker

212. Data: 2011-05-30 19:19:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-30 21:09, Chiron pisze:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Skazańcowi powiedziano, że właśnie idzie na śmierć. Następnie kazano mu
> ukleknąć i położyć głowę na pieńku. Powiedziano mu, ze zostanie zabity w
> ten sposób, że w tętnicy szyjnej zostanie zrobiona dziura, w skutek
> czego wykrwawi się na śnmierć. Zawiązano mu oczy, ukłuto w szyję
> (zupełnie niegroźnie) a na szyję powoli wylewano ciepłą wodę, która
> głośno ściekała do misy. Biedak umarł-a lekarz stwierdził, że ma
> wszelkie objawy śmierci z wykrwawienia.

Załamka mnie bierze...

Chiron przeczytaj proszę jeszcze raz moją historię (pełną wersję
znajdziesz w innym wątku) i zastanów się czemu moja historia nie ma nic
wspólnego z twoją.

Chcesz, skonsultuj się z Ikselką, może razem na coś wpadniecie

Stalker

213. Data: 2011-05-30 19:20:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 21:11:46 +0200, Stalker napisał(a):

> A nie, panie przodem: Co nie tak jest w historii o szafocie? :-)

Brak analogii.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

214. Data: 2011-05-30 19:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 21:19:29 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
> wspólnego z twoją.
>
> Chcesz, skonsultuj się z Ikselką, może razem na coś wpadniecie

Bez przesady, aż tak zdeterminowana nie jestem do rozszyfrowywania Twoich
rozmytych sugestii. Mam lepsze zajęcia.

215. Data: 2011-05-30 19:33:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 20:11:52 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-05-30 16:20, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> Lat jak lat, ale rencinę to ma pewnie niezłą.
>
> Qra

Że świetnie oceniam wiek człowieka z wyglądu, w odróżnieniu od wysokości
jego "renty", to na pewno.
Facet wyglądał mi na 35 i jak się okazalo tyle miał, a żona na jego
równolatkę - ale dosyć zniszczoną. Facet jak pączek, a żona jak zużyta
ściereczka do okien. Tak mają wszystkie zazdrosne kobiety, które znam.

216. Data: 2011-05-30 19:37:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> równolatkę - ale dosyć zniszczoną. Facet jak pączek, a żona jak zużyta
> ściereczka do okien. Tak mają wszystkie zazdrosne kobiety, które znam.

No to facet musiał być rzeczywiście mocno zdesperowany, skoro zalecał
się do ryczącej 50-tki.

--

Paulinka

217. Data: 2011-05-30 19:48:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspólnego z twoją.
>
> Chcesz, skonsultuj się z Ikselką, może razem na coś wpadniecie
Czytałem też wtedy- i wtedy odpowiedziałem tak samo: to fałszywe opowiadanie
na podstawie tego, które przytoczyłem. I znów nie zrozumiałes-
bo_nawet_się_nie_starasz. Stalker- czy Ty się może upajasz swoimi słowami?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

218. Data: 2011-05-30 19:48:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 21:37:57 +0200, Paulinka napisał(a):

> No to facet musiał być rzeczywiście mocno zdesperowany, skoro zalecał
> się do ryczącej 50-tki.

W sumie to owo zalecanie zasugerowała mi bardziej jego żona, pojawiając się
na straży... Dla mnie była to wesoła, miła, długa i bardzo treściwa
rozmowa. Póki ta żona nie przyszła, oczywiście. wtedy mi zaświtało...
3-)
Co prawda zanim przyszła, MŚK zerkał na nas z widocznym śmiechem w oczach,
a kiedy przyszła, wręcz zaczął się zaśmiewać... A czy facet był bardzo
zdesperowany? - nie zajmowało mnie to, póki jego żona nie zaczęła straży.
Ale chyba aż tak bardzo nie był, skoro w tejże kolejce i w sąsiedniej stało
parę niezłych towarów (tak się chyba na nie dziś mówi?), a wolał pogadać ze
mną.

3-)

219. Data: 2011-05-30 19:49:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 21:48:24 +0200, Chiron napisał(a):

> Stalker- czy Ty się może upajasz swoimi słowami?

To by było chyba TO określenie, którego od dawna w głowie swej szukałam :-)

220. Data: 2011-05-30 19:57:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> parę niezłych towarów (tak się chyba na nie dziś mówi?), a wolał pogadać ze

No właśnie pogadać... Może tak przyzwyczaiłaś się do swojego uwiądu, że
każdy napotkany mężczyzna jest Tobą zainteresowany, a wszystkie
otaczające Cię kobiety to zazdrosne zużyte ścierki do okien, że nie
zauważyłaś, że facet być może był po prostu grzecznym, rozmownym
człowiekiem, a jego żona była np zmęczona oczekiwaniem na swoją kolej.
BTW lubicie sobie tak z Twoim ślubnym poobgadywać innych ludzi, nieprawdaż?

--

Paulinka

Majster od tapet.
Victor?