"Drobna, urocza wpadka"...

251. Data: 2011-05-31 07:59:03

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

hehe... a czego sie spodzewales po gowniarze, ktora swoj 1-szy i ostatni
rok politologii na jakims WUML-u zakonczyla kompulsywnym rozmnozeniem i
jest obecnie z 3-cim w drodze bez zawodu i uzupelnienia jakiegokolwiek
mniej smiesznego wyksztalcenia?
Ze taktem i elokwencja pokryje swoje zakompleksione deficyty?
Nie mogę w tej chwili znaleźć- Ziemkiewicz o tym mówił- badania
socjologiczne, które stwierdzają, że w Polsce najlepsze kariery robią ludzie
z niepatologicznych (co chyba oczywiste) i jednocześnie- wielodzietnych
rodzin (co dla mnie też oczywiste). Co Tobie nie pasuje w wielodzietności?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

252. Data: 2011-05-31 08:09:15

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Może raczej z zazdrością kobiet?

Może im bardziej zużyta, tym bardziej zazdrosna?

Qra

253. Data: 2011-05-31 08:19:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-31 09:03, Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

> Chiron miałam Cię dotychczas za inteligentnego gościa. Gryziesz własny
> ogon.

> Paulinko - ja zupełnie nie rozumiem, dlaczego tak łatwo wchodzisz w rolę
> "trzy w jednym": sędziego, prokuratora i kata? Najczęściej patrzę "przez
> palce" na takie Twoje działania- od początku mojej bytności wydałaś mi
> się osobą sympatyczną, a takie Twoje zachowania odbierałem jako pewien
> sposób na utrzymanie dystansu- i po prostu nie zwracałem na nie uwagi.
> Pisałem, że walisz z liścia:-).

Chiron nie piszę tutaj po to, żeby się komuś wydawać ani sympatyczna,
ani niesympatyczna. Rola w jakiej mnie stawiasz, to tylko i wyłącznie
Twoja _opinia_ , która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. To jest
grupa dyskusyjna, mam prawo zabrać głos w dyskusji niezależnie od tego,
czy wydaje Ci się to jakimś rodzajem arbitrażu, oskarżania, czy
wydawania werdyktów.

> Jednak Twoim postem do Ixi pokazałaś IMO
> dno. Złość, podłość, agresja- nienawiść wręcz. Piszę o ostatnim Twoim
> poście do Ixi- choć w ostatnim czasie Twoje posty są utrzymane w
> podobnym tonie. I traktuj to, jak chcesz- zapewne potraktujesz jako
> próbę odgryzienia się. Tak czy siak- tak Cię ostatnio odbieram.

J.w. miałeś prawo wyrazić swoją opinię na ten temat, ok. przyjmuję do
wiadomości, że masz taki a nie inny ogląd na tę sprawę. I tyle.
Pozwól, że o swoich motywacjach będę pisała sama, myślę, że skoro jestem
ich twórcą, wiem najlepiej, które są prawdziwe.

p.

254. Data: 2011-05-31 08:20:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-31 09:55, Chiron pisze:
> [...]
> Ze taktem i elokwencja pokryje swoje zakompleksione deficyty?
>
> Wiesz co? Mamy krańcowo różny odbiór Paulinki. Powaga.

Burek szczeka, a karawana idzie dalej. Nic nowego.

p.

255. Data: 2011-05-31 08:55:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

m.googlegroups.com...

> No i teraz pewno Hanka ma dylemat: albo chociaż się zamknąć, i dalej
> pracować na opinię "wyważonej, z przemyślanymi wypowiedziami", albo pisać
> to, co myśli- tyle, że wtedy może zostać uznana za świra- przez ludzi,
> którzy jak nie verstehen- to znaczy, że głoszący niezrozumiałe dla nich
> poglądy to świr:-))))
> --
> Prawda, Prostota, Miłość
>
> Chiron

Nie sądzę, żeby Hanka była w tak prosty sposób zewnątrzsterowna :-P, MK

PS. Poza tym kto powiedział, że bycie świrem jest wadą. Ja uważam, że wręcz
przeciwnie, to spora zaleta.

256. Data: 2011-05-31 08:57:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
On 30 Maj, 19:57, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
> No i teraz pewno Hanka ma dylemat: albo chociaż się zamknąć,

Nie ma takiej opcji.

> i dalej pracować na opinię "wyważonej, z przemyślanymi wypowiedziami",

Pracowac, trudne slowo.
Szczegolnie gdy za oknem planeta sie piekli,
zarem iscie piekielnym

> albo pisać to, co myśli

Chironie, czyzby grozilo nam Zrozumienie
Wzajemne?... :)

> tyle, że wtedy może zostać uznana za świra

A jeszcze nie jest ??
To nie moze byc !!

> przez ludzi, którzy jak nie verstehen- to znaczy,
> że głoszący niezrozumiałe dla nich
> poglądy to świr:-))))

Wszyscy poniekad jestesmy:
- marionetkami
- swirami
- Chrystusami

Tak, oczywiscie, mozna dopisywac, kim jeszcze.

___

A najgorzej to zbyt się sobą przejmować.... (to była uwaga ogólna,
"nienaprowadzana" :-) )

MK

PS. Jakby codziennie człowiek nie był kimś innym niż był wczoraj....

257. Data: 2011-05-31 09:09:47

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
1g2000vbz.googlegroups
> .com...
>
> Ano.
> Tyle, ze nie kazdej marionetki "dzialania",
> maja taki zasieg, i bywaja tak brzemienne
> w skutki..
> Mnie zastanawia, jak niewielu ludzi martwi fakt, że kody do "guzika
> atomowego" - czyli możliwości wysadzenia kuli ziemskiej w drobny mak-
> ma_ideowy_socjalista_trockista.

A jesteś pewien, że sznureczki też dzierżą w swych paluszkach tacy sami
ideowcy?

Qra

258. Data: 2011-05-31 09:11:23

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Wszyscy poniekad jestesmy:
> - marionetkami
> - swirami
> - Chrystusami
>
> Tak, oczywiscie, mozna dopisywac, kim jeszcze.

Albo takim orłem.

Qra, tak tak wiem... ale trochę ostatnio chorowałam

259. Data: 2011-05-31 09:14:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 11:11, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Albo takim orłem.
>
> Qra, tak tak wiem... ale trochę ostatnio chorowałam

No to szybkiej habilitacji po chorobie i powrotu do formy ;-)

Stalker, chyba że to było załamanie nerwowe po zbyt długim zażywaniu
PSP...

260. Data: 2011-05-31 09:16:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
> ma_ideowy_socjalista_trockista.

A jesteś pewien, że sznureczki też dzierżą w swych paluszkach tacy sami

Czyli: najgorszy układ: ktoś tym steruje, nie wiadomo dokładnie kto i jakie
ma interesy, za nic nie odpowiada, a na dodatek socjalista może urwać się ze
sznurka. To zbyt dobrze nie wróży nam wszystkim...
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Majster od tapet.