"Drobna, urocza wpadka"...

291. Data: 2011-05-31 11:23:31

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 13:17, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Wykaz sie prosze kulturka i nie zmuszaj Pani Hanki

Hihi, das ist unmoglich, zmusic Hanke do czegos :)

> Co nie znaczy zaraz, ze ktos sie maskuje.

Oczywiscie.
Czy, aby byc uznanym za "tego bez maski",
nalezy tu wywalac wszystkie bebechy, cierpienia,
biegunki i menstruacje, a takze radosci z udanego,
no dobra, nie skoncze.

> Czy ty nie spotykasz normalnych ludzi na co dzien.?

Cicho, bo zaraz bedziesz musiala, "musiala",
zdefiniowac pojecie Normalny Czlowiek :)

292. Data: 2011-05-31 11:24:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...
On 31 Maj, 13:12, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> No zaraz, Hanko- raz piszesz, ze nie masz maski, ze jestem pomylony tak w
> ogóle sadzac, a teraz- ze moze masz, tyle, ze nie musisz jej publicznie
> sciagac?

???

Czy ja napisalam, ze mowie o sobie??
==
Chyba, ze tak.

> Alez miej sobie- albo i nie. Twoja sprawa. Nawet- jak bedziesz
> bardzo chciala- moge Ci pokazac, gdzie to najbardziej bylo widac.

Hehe, jestes mocno naiwny, uwazajac,
ze to NAPRAWDE potrafisz :)
==
Potrafie- jesli Ty tego chcesz. Tak napisalem. Napisalem tez (Vilar), ze nie
mam takiej mocy, zeby Cie tu do czegokolwiek zmusic.

--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron

293. Data: 2011-05-31 11:24:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2011 09:59:03 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> rok politologii na jakims WUML-u zakonczyla kompulsywnym rozmnozeniem i
> jest obecnie z 3-cim w drodze bez zawodu i uzupelnienia jakiegokolwiek
> mniej smiesznego wyksztalcenia?
> Ze taktem i elokwencja pokryje swoje zakompleksione deficyty?
> Nie mogę w tej chwili znaleźć- Ziemkiewicz o tym mówił- badania
> socjologiczne, które stwierdzają, że w Polsce najlepsze kariery robią ludzie
> z niepatologicznych (co chyba oczywiste) i jednocześnie- wielodzietnych
> rodzin (co dla mnie też oczywiste). Co Tobie nie pasuje w wielodzietności?

Podejrzewam, że najbardziej nie pasuje L. własne podleganie średniej
dzietności wobec własnego zerowego stanu... Ma poczucie, że inni mu coś (z
życia) ukradli. I koniecznie chce to zamaskować chamstwem...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

294. Data: 2011-05-31 11:25:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2011 10:09:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Może im bardziej zużyta, tym bardziej zazdrosna?

To raczej wynika wprost z mentalności.

295. Data: 2011-05-31 11:26:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisal w wiadomosci
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
==
> Potrafie- jesli Ty tego chcesz. Tak napisalem. Napisalem tez (Vilar), ze
> nie mam takiej mocy, zeby Cie tu do czegokolwiek zmusic.

> [...]

I pam pa ram pa, zagrajmy Chironowi na nosie......

MK

296. Data: 2011-05-31 11:27:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2011 02:14:36 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> No to szybkiej habilitacji po chorobie i powrotu do formy ;-)
>
> Stalker, chyba że to było załamanie nerwowe po zbyt długim zażywaniu
> PSP...

Nie rozumiem - mnie jakoś przebywanie tutaj wcale na nerwy nie szkodzi 3-)

297. Data: 2011-05-31 11:28:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2011 11:25:27 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Marzenia, marzenia.....

O byciu orłem? - a po co?

298. Data: 2011-05-31 11:28:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> XL
> "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa

Bo Ty nerwy to w szkole "zjadłaś" (czytaj: już nie posiadasz),
MK

299. Data: 2011-05-31 11:29:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2011 12:34:31 +0200, Chiron napisał(a):

> Dla mnie problem polega na tym, że zarówno Ty jak i Hanka w mojej opinii
> bardzo się tu maskujecie. Gdzieś, czasem- wyjdzie spod maski ktoś prawdziwy.
> I tylko prawdziwy człowiek może być piękny. Owszem, może się komuś nie
> spodobać- tyle, że jak spodoba się po założeniu maski- to już nie spodoba
> się de facto on, tylko jego maska...Vilar- wyjdziesz na zewnątrz?

Chiron, czy my nie mamy JEDNAK za dużo wspólnych odczuć?
:-)

300. Data: 2011-05-31 11:30:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O byciu orłem? - a po co?