"Drobna, urocza wpadka"...

361. Data: 2011-05-31 21:02:07

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
> A wiesz, że każdy kapral ma buławę marszałka w plecaku? Także uważaj
> :-)
> p.s.
> właściwie to już dawno brakło Ci argumentów.

Argumentów? Na co?

Stalker

362. Data: 2011-05-31 21:17:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 22:22, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie mylę się. Przedstawiłam wynik obserwacji prowadzonych na przestrzeni
> ponad 30 lat.

Prowadzenie przez 30 lat obserwacji, nie wyklucza mylenia sie
w wyciaganych wnioskach.

363. Data: 2011-05-31 21:29:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

============

> Argumentów? Na co?

Stalker- Ty się akurat nadajesz do ośmieszania rozmówcy- ale nie do szukania
prawdy. Jak się zacietrzewisz-i - tak, jak w wypadku tej historii- zrobisz z
siebie wała- to rzucasz inwektywami. To charakterystyczne dla narcyzów. Ale
ja Ci to wybaczyłem, nie martw się:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

364. Data: 2011-06-01 08:25:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> I nigdy w swoim szczęśliwym życiu, całym, nie miałaś chwili tej
> samotności?
>
> Qra

Ixi może inaczej odbierać/definiować tę samotność po prostu, MK

365. Data: 2011-06-01 11:24:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

============

> [...]
> siebie wała- to rzucasz inwektywami. To charakterystyczne dla narcyzów. Ale

Chiron jestem z Ciebie autentycznie dumny :-)

Powyższym mailem zasłużyłeś bezdyskusyjnie na promocję z kaprala na
sierżanta.
Majstersztyk. Mimo, że w sprawie rzeczonej historii w ogóle nie
rozumiesz o co chodzi,
to nie poddałeś się - błyskawicznie przeszedłeś do kontrataku (z
użyciem taktyki personalnej),
przerzuciłeś (dobrym słowem byłoby chyba: przeprojektowałeś) wszystkie
zarzuty,
którymi można byłoby spokojnie obarczyć ciebie i jestem pewien, że
jeśli ktoś nie zna historii naszych kontaktów, ani nie sprawdzi sprawy
tej konkretnej historii, to będzie przekonany, że masz rację :-)

Aż mnie korci, żeby ogłosić takie grupowe "badanie", kto wyszedł na
wała z tą historią, ale w tym naszym małym środowisku wyniki byłyby
zbyt przewidywalne i zbyt łatwe do zaatakowania :-)

Stalker, Najbardziej podoba mi sie ten motyw z zacietrzewieniem i
inwektywami. Próba wyjaśnienia Ci czegoś trwa tak długo, że faktycznie
wychodzi na to że ktoś jest zacietrzewiony, żeby ci tłumaczyć :-)

366. Data: 2011-06-01 11:27:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jun 2011 04:24:23 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Chiron jestem z Ciebie autentycznie dumny :-)

A jakim prawem?
3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

367. Data: 2011-06-01 11:28:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 13:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 1 Jun 2011 04:24:23 -0700 (PDT), Stalker napisa (a):

> A jakim prawem?
> 3-)

Bo się szybko uczy...

Stalker

368. Data: 2011-06-01 11:32:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jun 2011 04:28:37 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Bo się szybko uczy...

Z tego to mogłaby być dumna jego mama albo on sam, jak Ty możesz być dumny
z siebie albo ze swych dzieci... bo z Mamy raczej nie - to nie TA relacja
3333-)

369. Data: 2011-06-01 11:36:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...
On 1 Cze, 13:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 1 Jun 2011 04:24:23 -0700 (PDT), Stalker napisa (a):

> A jakim prawem?
> 3-)

Bo się szybko uczy...

=
Ty za to- bardzo powoli. Nawet nie uwierzysz, że ktoś może nie atakować,
kontratakować- tylko chcieć pogadać, prawda?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

370. Data: 2011-06-01 12:07:53

Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> Ci, którzy mieli załapać, załapali :-)

> To daj jeden nick tego, co załapał i mi wytłumaczy?

Ja załapałam. Mogę się zgłosić sama?

Ale nie wytłumaczę. Raz próbowałam Ci coś wytłumaczyć i mi wystarczy. Już
wiem że to (wytłumaczenie Ci czegokolwiek) jest ponad moje możliwości.

--

Renata

Majster od tapet.
Victor?