Droga do raju

61. Data: 2011-05-21 10:08:04

Temat: Re: Droga do raju
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2011 16:37:36 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> i niech tak zostanie, bo widać, że Ci się to w głowie nie mieści ;)

Tak, tak, Robbciu 3-)

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

62. Data: 2011-05-21 20:31:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-20 23:39, Fragile pisze:
> [...]
net...

net...

==================================

========================

===========================

> JaK

Hm... ;)

Niektóre, obiektywnie sprawdzalne cechy - takie jak np. wzrost - są
łatwe do wyguglania, więc tu nie widzę problemu.

Co do reszty - to nie umiem ani potwierdzić, ani zaprzeczyć żadnemu
wyobrażeniu, ponieważ chyba łączę w sobie wiele skrajności.

Pozdrawiam
Ewa, łagodna jak baranek herod baba z siekierą i w koronkach.

63. Data: 2011-05-21 20:32:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-20 23:09, cbnet pisze:
> Jak zwykle skumałaś nic, pomimo ponadprzeciętnych aspiracji.

Racja!
Zapomniałam, że przecież lidera-strzelca nie mają.

Ewa

64. Data: 2011-05-21 20:57:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Durna jesteś jak but.
Tak durna, że nawet nie jesteś zdolna, aby to w ogóle skumać.

Najlepiej ogranicz się do swoich ulubionych interlokutorów.
Durniów podpinających sie pod moje posty i bez ciebie mi nie brakuje.

Durna, bulgocząca pała z nieuzasadnionymi aspiracjami.
Obciachowa wariatka.
Spadówa z tym bełkotem.

--
CB

65. Data: 2011-05-21 22:19:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-21 22:57, cbnet pisze:
> [...]
> Durniów podpinających sie pod moje posty i bez ciebie mi nie brakuje.
>
> Durna, bulgocząca pała z nieuzasadnionymi aspiracjami.

Co za zidiocialy pedal.
Nawet dzieciaki juz w podstawowce wiedza, ze kobiety do zrozumienia
jezyka uzywaja 2 polkol mozgowych, a faceci tylko jednej - lewej, ktora
odpowiada za logike, co potwierdzono juz setki razy chociazby za pomoca
rezonansu magnetycznego.
Debil by chyba nawet sie domyslil, za co odpowiada im ta aktywnosc
drugiej polkuli, a nawet maupa z palcem w dupie zaadaptowala by sie juz
do tego faktu.
A ten pedal bedzie szajby co chwile dostawal.
Co za zenada.

66. Data: 2011-05-22 09:05:29

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-21 22:31, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ewa, łagodna jak baranek herod baba z siekierą i w koronkach.

Do koronek to bardziej pasuje siakaś trutka.

Qra
--
http://remekdabrowski.blox.pl/2011/05/Obietnice.html

67. Data: 2011-05-22 09:46:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-22 11:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-05-21 22:31, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Do koronek to bardziej pasuje siakaś trutka.

I dlatego - do mojego opisu - bardziej siekiera. ;)

Ewa

68. Data: 2011-05-22 09:51:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-21 22:57, cbnet pisze:

> Durna, bulgocząca pała z nieuzasadnionymi aspiracjami.

BTW Wyciąganie generalnych wniosków na podstawie własnych doświadczeń z
dwoma kolegami ze studiów bynajmniej nie o moich aspiracjach coś mówi.

Opowiastka śmierdzi megalomanią i niespełnionymi ambicjami na odległość,
nie trzeba tutaj nawet logiki.

Ewa

69. Data: 2011-05-22 10:15:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2011 22:31:40 +0200, medea napisał(a):

> (...)
> Ewa, łagodna jak baranek herod baba z siekierą i w koronkach.

Jakim prawem zawłaszczyłaś sobie moje życiowe emploi!
;-PPP

70. Data: 2011-05-22 10:47:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

> Ewa, łagodna jak baranek herod baba z siekierą i w koronkach.

Jakim prawem zawłaszczyłaś sobie moje życiowe emploi!

==============
Wiesz, że ja z Ewą miałem podobny problem? Zawłaszczyła sobie moją
sygnaturkę. I nawet nie pomogło dyskretne wysłanie Ewie numeru mojego konta
bankowego. Rozmyślam wniesienie sprawy do sądu. Właściwie sędzia już jest-
poszukuję tylko odpowiednio zeznających świadków. Jak zeznasz na mojej
rozprawie co trzeba- ja mogę zeznać na Twojej
:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

"Rusofile i rusofoby".
Pikieta "W obronie MATIOŁA".
niusy
O co chodzi z Libią
Znajdź kilka szczegółów różniących te dwa obrazki