Drogie Panie mam do was postulat!!!

1. Data: 2002-10-18 08:01:38

Temat: Drogie Panie mam do was postulat!!!
Od: "steve" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbaim jak chodzicie w czarnych spodniach .Noscie je jak najczęsciej -
jesteście takie sexi i kazda panie swietnie wygląda w tym kolorze!!
Usciski dla kazdej z was.

1. Data: 2002-10-18 08:17:07

Temat: Re: Drogie Panie mam do was postulat!!!
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wow!!!
Ja mam dzisiaj czarne spodnie....

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-10-18 08:24:40

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Wójcik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> A co gorsza ja też - sztruksy
> Wojtek W.

ROTFL!!!

A może po prostu kolega Steve zobaczył dziś w pracy nie najszczuplejsza
koleżankę w białych bistorach (mówię o spodniach) i tą okrężną drogą daje
jej co nieco do zrozumienia? hłe hłe hłe :)))))))))

1. Data: 2002-10-18 08:26:54

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co gorsza ja też - sztruksy
Wojtek W.

1. Data: 2002-10-18 08:36:37

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

> A może po prostu kolega Steve zobaczył dziś w pracy nie najszczuplejsza
> koleżankę w białych bistorach (mówię o spodniach) i tą okrężną drogą daje
> jej co nieco do zrozumienia? hłe hłe hłe :)))))))))

To lepiej zmien te czarne spodnie ;-)

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-18 08:38:05

Od: "stevie " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtku!!!!
Postulat jest skierowany do pań i jest tak jasno napisany jak wielka śliwa
nabita na czole!!!
Wiec jesli jesteś chłopcem to postulat nie dotyczy ciebie.
Tak wiec podtrzymuje teze-panie w czarnych spodenkach są the best!!

1. Data: 2002-10-18 08:40:06

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stevie " <a...@N...gazeta.pl>

> Wiec jesli jesteś chłopcem to postulat nie dotyczy ciebie.
> Tak wiec podtrzymuje teze-panie w czarnych spodenkach są the best!!

Rozpowszechniasz w ten sposób kult fetyszysty czy co? :-)

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-18 08:42:35

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściemnanie czy nie - poczułam się sexy :)

1. Data: 2002-10-18 08:47:41

Od: "stevie" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spider !!Spójrz na statystyke ! Nie ma swiętych juz nigdzie :-))))) i taka
jest prawda .
Tak wiec podtrzymuje teze -Black

1. Data: 2002-10-18 08:50:57

Od: "stevie" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Kingo !! Nawet nie domyślasz sie co chodzi facetom po głowie a tu
udają swiętych !! masz prawo i obowiązek jako nasza piękna Polka być i czuć
sie sexi!!!

Nadzieje i zwątpienia.
uwaga
samo obrazanie