Dropsy

11. Data: 2022-02-16 20:42:03

Temat: Re: Dropsy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2022 o 08:35, PD pisze:
> Żeby to była kwestia wyboru ...

> Tu Cię zaskoczę
> https://tinyurl.com/yfhnjdfd

No dobrze. W takim razie niech gienek pije do lustra.

--

Ewa

12. Data: 2022-02-20 09:59:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> https://tvn24.pl/polska/amantadyna-a-covid-19-amanta
dyna-nie-jest-skuteczna-w-leczeniu-covid-19-dziala-j
ak-placebo-wstepne-wyniki-badan-w-szpitalu-5594574

> Jak tam szury antyszczepionkowe, nadal wciągacie amantadynę jak dropsy?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tak, wciągamy - i dzięki niej ŻYJEMY. I będziemy wciągać.
A tu masz prawdę, a nie kłamstwa najemników Big Pharmy:

https://youtu.be/Oq6XwMPUCCM

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

13. Data: 2022-02-20 10:20:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:
dyna-nie-jest-skuteczna-w-leczeniu-covid-19-dziala-j
ak-placebo-wstepne-wyniki-badan-w-szpitalu-5594574

> Jeszcze by ktoś się zapytał dlaczego tylu ludzi umarło skoro był lek?
> Na tym etapie muszą iść w zaparte co nie oznacza, że wcześniej nie było
> w tym kasy.

To oczywiste, że nie ma prawa ,,działać". Procesy ze strony rodzin zmarłych
pacjentów o uniemożliwienie leczenia i ratowania życia ISTNIEJĄCYM ZNANYM,
UZNANYM i SKUTECZNYM lekiem poszłyby w tysiące.

14. Data: 2022-02-20 17:55:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> [...]
> Jak byś pomyślał to byś wiedział że nawet jeśli by działała to nie mogli
> wykazać w badaniach że dziala. I to nie o jakąś kasę chodzi.

,,Jeśli by działała"?!
Ona działa. Po dwóch dniach zażywania amantadyny miałam ujemne testy. I
wszyscy inni, którzy ten lek zażywają wg schematu Bodnara, po dwóch dobach
mają wyniki ujemne.
Najprostszy i niezbity dowód DZIAŁANIA.
Jak będziesz miał okazję (czego Ci nie życzę), to sprawdź na sobie.

15. Data: 2022-02-20 23:15:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gienek <...@...g> wrote:

> [...]
> czymś, gdy producent tego czegoś umywa od wszystkiego rączki i w razie
> powikłań (o zgonach nie mówiąc) delikwent buja się sam z problemem. Tylko
> mędrcy lecą po ten cudowny eliksir w podskokach.
> Mędrzec niech posłucha kilku wybitnych zagranicznych profesorów
> mikrobiologii, medycyny (których twoich z głównego ścieku przemilczają), w
> tym ostatnio zmarłego noblistę wirusologa Luc-a Montagnier-a w temacie
> twojej umiłowanej koronki.
> Ale dla usenetowego mędrca ciepłego Kviatka, wskazany Luc Montagnier to
e-odczyny-poszczepienne-covid-19/
> też bardzo zachęcająco wyglądają................................... A tem
> ledwo 1% tych powikłań się przeciska do zestawień.
> Jednostki twojego pokroju obradowały przy okrągłym stole, dlatego takie dziś
> mamy owoce tego przekrętu 1989 w dykcie nad Wisłą.

Dokładnie tak. A amantadyna ,,nie leczy covid", bo umarło już tyle ludzi BEZ
ŻADNEGO LECZENIA KOWIDA, że gdyby TERAZ, PO PTOKACH oficjalnie uznano (dla
wszystkich oczywistą! - nawet dla zbrodniarza Horbana, vide jego ujawnione
przez Pospieszalskiego smsy) skuteczność amantadyny, procesy rodzin
Zmarłych o jej niestosowanie wobec zagrożenia i utraty życia ich Bliskich
zatkałyby sądy wielotysięczną lawiną.

16. Data: 2022-02-21 09:54:12

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2022 o 09:59, XL pisze:
dyna-nie-jest-skuteczna-w-leczeniu-covid-19-dziala-j
ak-placebo-wstepne-wyniki-badan-w-szpitalu-5594574

> Tak, wciągamy - i dzięki niej ŻYJEMY. I będziemy wciągać.

Wygląda na to, że covida leczy gorąca herbata (niektórzy twierdzą, że
tylko ta z miodem, ale im nie można wierzyć, bo ci pijący bez miodu też
wyzdrowieli, chociaż też nie brali amantadyny).
Znam też kilku którzy wyzdrowieli po czekoladzie i miętowych cukierkach.
Przy okazji uniknęli urojeń i halucynacji od amantadyny. Mam nadzieję,
że szybko u ciebie ustąpią.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2022-02-21 10:01:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
> Znam też kilku którzy wyzdrowieli po czekoladzie i miętowych cukierkach.
> Przy okazji uniknęli urojeń i halucynacji od amantadyny. Mam nadzieję,

Wiesz co? Że debil z ciebie, to tutaj już ci parę osób daje wciąż do
zrozumienia, ale że obłudny debil, to chyba na razie tylko ja otwarcie
twierdzę (ale oni poprą): JESTEM PEWNA, że jak dostaniesz kowida, pognasz
po amantadynę w podskokach.
O ile już jej nie trzymasz w szufladzie.
Tyle mam na twój śmierdzący temat do od-powiedzenia.
PS. Tylko nie zapomnij zrobić sobie testu po dwóch dobach jej zażywania!
Twój telewizor zamiast głowy przeżyje szok. ??

18. Data: 2022-02-21 19:40:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2022 o 10:01, XL pisze:

> [...]
> po amantadynę w podskokach.
> O ile już jej nie trzymasz w szufladzie.

Niesamowite są te skutki uboczne amantadyny.
Dawno przestałaś brać?

> Tyle mam na twój śmierdzący temat do od-powiedzenia.
> PS. Tylko nie zapomnij zrobić sobie testu po dwóch dobach jej zażywania!
> Twój telewizor zamiast głowy przeżyje szok. ??

Nie przejmuj się. To podobno przechodzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2022-02-21 20:15:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie przejmuj się. To podobno przechodzi.

U ciebie nie przejdzie. Musiałbyś na miejsce telewizorka odzyskać głowę, a
to niemożliwe u takich jak ty hybryd, u was to już trwałe zespolenie.
Telewizorek rządzi i rządzić nie przestanie. Połowa ludzi tak ma jak ty i
stanowi ona niezmiernie liczne stado lemingów, kierujących się
jedyniesłuszną propagandą tzw. głównego nurtu. Jak wam każą o wybranej
godzinie iść ku przepaści, to grzecznie pojdziecie. Przecież już was
sprawdzono - gdy grzecznie przyjęliście do swych komórek bustery z
niewiadomoczym. Teraz czekajcie na skutki.

20. Data: 2022-02-21 20:52:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2022 o 20:15, XL pisze:
> gdy grzecznie przyjęliście do swych komórek bustery z
> niewiadomoczym. Teraz czekajcie na skutki.

Ja na ten przykład odczuwam niesamowity przypływ energii, dzięki tym
naprodukowanym białkom. :-)

--
Ewa

Moja największa teoria spiskowa.