Dropsy

21. Data: 2022-02-21 22:32:35

Temat: Re: Dropsy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ja na ten przykład odczuwam niesamowity przypływ energii, dzięki tym
> naprodukowanym białkom. :-)

Teraz.
Ale oby tak pozostało, naprawdę NIKOMU nie życzę złych następstw, nikomu a
nikomu.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

22. Data: 2022-02-22 16:10:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U ciebie nie przejdzie. Musiałbyś na miejsce telewizorka odzyskać głowę,

Najwyraźniej skutki uboczne amantadyny są u ciebie większe niż sądziłem.
Niby nie odbiegasz za mocno od wcześniejszej swojej normy, ale jednak widać.

> a to niemożliwe u takich jak ty hybryd, u was to już trwałe zespolenie.
> Telewizorek rządzi i rządzić nie przestanie.

Ty zapewne na branie amantadyny wpadłaś samodzielnie.

> Połowa ludzi tak ma jak ty i
> stanowi ona niezmiernie liczne stado lemingów, kierujących się
> jedyniesłuszną propagandą tzw. głównego nurtu.

No cóż. Każdy wierzy w taką propagandę, na jaką zasługuje.

Na przykład niektórzy uwierzyli w jedyną słuszną propagandę żeby łykać
amantadynę. Jak lemingi.

> Jak wam każą o wybranej
> godzinie iść ku przepaści, to grzecznie pojdziecie. Przecież już was
> sprawdzono - gdy grzecznie przyjęliście do swych komórek bustery z
> niewiadomoczym. Teraz czekajcie na skutki.

Nie to co szury antyszczepionkowe. Wy się w konia nie dacie zrobić.
Wasze myślenie jest już tak niezależne, że aż uniezależniło się od rozumu.

https://natemat.pl/306917,koronawirus-w-usa-100-osob
-w-szpitalu-po-zaleceniach-trumpa-o-detergentach

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2022-02-23 18:50:07

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-02-21 o 20:15, XL pisze:

> [...]
> sprawdzono - gdy grzecznie przyjęliście do swych komórek bustery z
> niewiadomoczym. Teraz czekajcie na skutki.

XL. Daj sobie spokój z tym trollem.
Żadne argumenty do niego nie trafiają.
Należy przyjąć, że się drażni.
Przecież nie można być tak głupim.
Szkoda rzucać perły przed wieprze.

24. Data: 2022-02-23 19:34:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> XL. Daj sobie spokój z tym trollem.
> Żadne argumenty do niego nie trafiają.
> Należy przyjąć, że się drażni.
> Przecież nie można być tak głupim.
> Szkoda rzucać perły przed wieprze.

Jako była nauczycielka JESZCZE mam pedagogiczny odruch nadziei na
wykrzesanie iskry zrozumienia w każdym, nawet w najgorszym bałwanie. No ale
chyba czas z tym definitywnie skończyć, próżny to trud w tym konkretnym
przypadku - masz rację :)

25. Data: 2022-02-23 19:54:18

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2022 o 19:34, XL pisze:

> No ale chyba czas z tym definitywnie skończyć, próżny to trud

Tak samo jak z fejsbukiem?
Jak zwykle obiecujesz coś, czego nie potrafisz zrobić :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Moja największa teoria spiskowa.
Co się stało z XL?