Drożdżaki.

11. Data: 2002-11-14 22:34:56

Temat: Re: Drożdżaki.
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gienek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ar11l1$o1n$1@news.onet.pl...

> Tak. Dosyć często robi badania. I czystość jest ok. Zresztą stosujemy
> prezerwatywy.

Ja nie pytałam, czy chodzi do lekarza, i czy ma w porządku badania, ale o to
czy była leczona równocześnie z Tobą, niezależnie od występujących u niej
bądź nie objawów. Zawsze leczy się oboje/wszystkich partnerów.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

12. Data: 2002-11-15 04:13:24

Od: "Gienek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście że się leczy.

13. Data: 2002-11-15 08:59:19

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się Andrzej w 100% z tym co napisałeś. Z własnego doświadczenia
wiem jak lekarze niechętnie wypisują skierowania na tego typu badania.
Myślę, że warto wydać parę groszy i mieć pewność, że antybiotyk został
prawidłowo dobrany. Po co niepotrzebnie obciążać wątrobę lekarstwem, które
nie pomoże.

Kasia

14. Data: 2002-11-17 01:58:13

Od: "Gienek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślę, że warto wydać parę groszy i mieć pewność, że antybiotyk został
> prawidłowo dobrany. Po co niepotrzebnie obciążać wątrobę lekarstwem, które

A te badania można zrobić prywanie? Ciekawe gdzie jest w Białymstoku klinika
w której tego typu badania mozna zrobić?

15. Data: 2002-11-17 09:01:34

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A te badania można zrobić prywanie? Ciekawe gdzie jest w Białymstoku klinika
> w której tego typu badania mozna zrobić?

Trudno powiedzieć. Najlepiej zapytać w miejscowym laboratorium.

Jeśli chodzi o przyczynę nawrotów grzybicy, to może być ich kilka. Na przykład,
partnerka może być nosicielem bez jakichkolwiek widocznych u niej objawów.
Dlatego konieczne byłoby badanie laboratoryjne próbek pobranych od partnerki.
Dalej, takim powodem mogłaby być zmniejszona odporność Twojego organizmu i
wydaje mi się, że także drożdżyca jelit.

Nie jestem lekarzem i nie traktuj moich wypowiedzi jako słów wyroczni ;-).

Pozdrawiam, andrzej

16. Data: 2002-11-18 09:22:19

Od: "Olga" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te badania można zrobić prywanie? Ciekawe gdzie jest w Białymstoku
klinika
> w której tego typu badania mozna zrobić?

Przychodnia Dermatologiczna na Rocha albo w spółdzielni Eskulap na Nowym
Świecie

Ola

Na czym polega beta-oksydacja?
nadmiary skory